tiistaina, toukokuuta 26

ARVONNASSA HAWAIIAN TROPIC TUOTEPAKETTI

HAWAIIANTROPIC

Kesä on melkein ovella, joten sen takia onkin oiva aika laittaa pieni skaba käyntiin! Tämä postaus on toteutettu yhdessä Hawaiian Tropicin kanssa ja jollekkin onnekkaalle lähtee kuvissa näkyvä tuotepaketti. Itse olen jo vuosia käyttänyt juurikin Hawaiian Tropicin tuotteita ja todennut ne laadukkaiksi, mutta ehdottomasti parasta niissä on mun mielestä tuoksu! Kisakysymys kuuluukin, mikä on Hawaiian Tropic tuotteiden uniikki tuoksu? Kerro vastauksesi ja miksi juuri sinä haluaisit nämä tuotteet itsellesi alhaalla kommentiboksissa ja ne voivat olla sinun! Kilpailu päättyy sunnuntaina 31.5 klo 21.

Shimmer Effect Protective Lotion
Suojaava aurinkovoide, joka antaa säihkyvän pinnan iholle. Mikroskooppisen pienet mineraalipartikkelit heijastavat auringonvaloa ja näin ihon ruskettunut sävy tulee paremmin esiin ja vahvistuu. Antaa upeaa hohdetta, joka kestää pitkään. Hoitaa ja ravitsee ihoa ainutlaatuisilla antioksidanteilla ja trooppisilla uutteilla. UVA- ja UVB-suoja. Vedenkestävä jopa 80 minuutin ajan. Dermatologisesti testattu. 
SPF25

Silk Hydration Face Lotion
Aurinkovoide kevyellä ja miedolla koostumuksella. Erityisesti kehitetty kasvoille ja voidaan käyttää meikin alla. Kosteuttaa tehokkaasti jopa 12 tunnin ajan silkkiuutteen avulla. Sisältää miedon kookoksen tuoksu, joka soveltuu kasvojen herkälle iholle. Skin Cancer Foundationin suosittelema. 
SPF30

Golden Tint Protective Lotion
Aurinkosuihke, joka antaa sinulle raikkaan, ruskettuneen sävyn ensimmäisestä päivästä alkaen. Tuotteessa yhdistyvät suoja ja luonnollinen rusketus. Antaa iholle raikasta hohdetta. UVA- ja UVB-suoja. Vedenkestävä jopa 80 minuutin ajan. Dermatologisesti testattu. 
SPF15

Protective Dry Spray Oil
Suojaava kuivaöljysuihke, joka levittyy iholle silkinhienona suihkeena, eikä jätä tahmeaa tunnetta iholle. Kevyen suojakertoimen spray kosteuttaa samalla ihoa tehokkaasti ja suojaa sitä auringon ikäännyttävältä vaikutukselta. Hypoallerginen sekä vedenkestävä koostumus sisältää UVA- ja UVB-suojan.
SPF10

Omia lemppareitani paketista on ehdottomasti kuivaöljysuihke ja kasvoille kehitetty Silk Hydration -aurinkovoide. Kuivaöljystä tulee vaan niin kesä, aurinko, ulkomaanreissut ja ranta mieleen. Tälle (tai no, oikeastaan näille kaikille) tulee ehdottomasti käyttöä nyt tulevana kesänä, sillä ostettiin viikko sitten ystäväni kanssa lentoliput Kroatiaan!

HAWAIIANTROPIC2

Ps. Muistakaa laittaa mukaan yhteystietonne! :-)

60 kommenttia:

  1. Kookos :)

    homppimaarit@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Nää on ihania tuotteita! Kickissä oon aina haistellut, mut hinnan takia jää kauppaan. Ois ihana saada tämmönen paketti kesäksi niin sais pysyvämmän rusketuksenkin!
    jennynkk@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Ojjoi kookos!
    Siitä tulee aina mieleen kesä ja nimenomaan nää tuotteet. Käyttöä totisesti olisi, sillä mulla on tapana kärähtää alkukesästä ja luvassa olisi myös lomailua.

    carita.kulmala@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Tuoksu on kookos tottakai! Olen jo pitkään käyttänyt Hawaiianin kuivaöljyä ja sisi olisikin ihanaa saada tällainen kattava paketti :) pruely@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Hmm, tuoksu on huumaava, hieman kermainen, mutta niin vaikea sanoa mistä se tarkalleen ottaen sitten tulee.
    Nämä tuotteet kuitenkin haluaisin testaukseen, sillä olen pihistänyt aikaisemmin näissä aurinkotuotteissa, ja ostanut halvempia. Tiedän kuitenkin tuotteet siitä, että olen niitä toisinaan kavereilta testaillut, ja tuoksu on ollut mieletön! Olisihan se kiva tänä kesänä itekin tuoksua kesälle <:

    VastaaPoista
  6. niin ja sposti: nna-@hotmail.com .. ainahan se yksi tärkeimmistä unohtuu!

    VastaaPoista
  7. Entiiä mikä on paras tuoksu kun en oo koskaan ennen käyttäny kyseisen merkin tuotteita :/ siks noita oiski huippu kokeilla!

    VastaaPoista
  8. Eiks noissa nyt ainaki kookosta oo xD iha lemppis. Ja tarrrrviin, koska solkkukausi jääny vähä väliin ja mulla on eessä koko kesä auringossa. How about that ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg miks mun profiili on noin..
      Nojoo, emiliauotila@luukku.com

      Poista
  9. Tuoksu on ihana kookos. Mä tahtoisin nää tuotteet siks koska kesä on kohta ovella ja syksyllä suuntaan vuodeksi ulkomaille auringon keskelle. Niin tää paketti ois just paras suojaa ihoa auringolta. ♡ jenna.ronimus@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Uniikki tuoksu on aivan ihana kookos. Mulla on ollut muutama Hawaiian Tropicin tuote käytössä ja olen tykännyt todella paljon, joten haluisin kokeilla muitakin kyseisen merkin tuotteita. :)

    VastaaPoista
  11. Vietän seuraavat neljä kuukautta Maltan auringon alla ja päivät vietän töissä ulkosalla auringon paisteessa, joten tuotepaketti tulisi varmasti tarpeeseen! ;)

    VastaaPoista
  12. Kesällä tulee paljon oltua auringossa, ja muutenkin reissailtua kohteissa joissa tuotteet olisivat tarpeen. Thaimaan reissuilla nuo kyseisen sarjan tuotteet ovatkin jo olleet käytössä, ja todennut hyviksi. :) Pieni lisäys varastoon kelpaisi kyllä. :) -M

    VastaaPoista
  13. Ah, Hawaiian Tropicit tuoksuvat niiiiiiin ihanan kookoksisille <3
    oudi at live . de

    VastaaPoista
  14. En oo käyttänyt noita pitkään aikaan mutta muistelen että ne tuoksui ihan kookosöljylle :D Mä just eilen tein päässäni kesän ruskettumissuunnitelman ja tällä kertaa en kyllä varmasti aio olla kalpeanaama kuten aikasempina vuosina! Pähkäilin kans että mistä löydän kasvoille sopivan voiteen joten kiva ku vinkkasit tästä, laitan heti ostoslistalle :)

    VastaaPoista
  15. Tuotteet tuoksuvat kookokselta. Tuotteet tulisivat itselle tarpeeseen, koska palan herkästi joka kesä ja nyt olisi aika hankkia kunnon suojatuotteet, koska tavoitteenani on tänä kesänä ruskettua palamatta!

    VastaaPoista
  16. Kukkia hedelmiä ja kookosta !
    Haluan tuotteet koska arskaa tulee kuitenkin otettua, mutta palan helposti. Ihosyöpäriski on kuitenkin itsellänikin suuri ja sen välttääkseen haluan pitää ihosta hyvää huolta myös auringonottopuuhissa. Olen kuitenkin ollut edellisinä vuosina siinä hieman laiska ja uskonkin että nämä tuotteet houkuttelevat sen verran käyttämään itseään ettei ihon hoito unohdu :)

    Sssarar@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Uniikki tuoksu on kookos <3
    Tää kesä on ensimmäinen kesä muutamaan vuoteen, kun ei ole kesätöitä, joten voisin aidosti keskittyä brunan hommaamiseen. Ja kaikenlisäksi entiset rasvat ja öljyt taisivat hävitä muutossa :) camillanposti@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Eiköhän se ole se kookos ;) Olen ainoastaan kerran käyttänyt Hawaiian Tropicin tuotteita, tanning oil oli kyseessä ja vaikutti oikein lupaavalta! Haluaisin ehdottomasti voittaa kesäkuussa odottavalle Kreikan matkalle tuotepaketin :)
    nepsuu7@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Olen kuullut tuotteiden tuoksuvan kookokselta. Tarvitsen tuotteet koska palan kesällä hyvin herkästi ilman aurinkovoidetta. Kerran olin nukahtanut laiturille housujen lahkeet käärittynä ylös ja näytin seuraavat kaksi vuotta että minulla oli polvisukat.

    muusamaria@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. uniikki tuoksu näissä taitaa olla kukkainen ja miks mun pitäis voittaa.. No en oo ikinä voittanut mitään! : ) Ja oon halunnu testata tuotteita jo aikaisemmin, mutta opiskelijan rahatilanne on estänyt. Ulkona oleviin töihin nää ois huiput!
    npalojarvi(at)outlook.com

    VastaaPoista
  21. Kookoksen tuoksu! Ja haluaisin voittaa nämä itselleni, koska minulle tuppaa tulemaan todella herkästi aurinkoihottumaa joten rasvat tulisi todella tarpeeseen! kiia.kallio5@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Minä tarvitsen nämä, koska rusketun niin huonosti ja kuivaöljy on ainut joka saa minulle väriå pintaan

    VastaaPoista
  23. Tuoksu on kookos. Olen käyttänyt erilaisia aurinkotuotteita useilta eri merkeiltä, mutta Hawaiian Tropicin tuotteita en ole ikinä käyttänyt. Olisi kiva saada testaukseen:-)

    VastaaPoista
  24. En ole kokeillut ikinä Hawaiian tuotteita, joten olisi mahtava päästä testaamaan nyt kesällä kyseisiä tuotteita mikäli arpaonni suosii! :) Veikkaan, että tuoksu on kermainen ja raikas.

    VastaaPoista
  25. Paloin viimekesänä kaulasta ja rintojen alueelta, kun unohdin kokonaan ostaa aurinkorasvoja. Lämpimät kelit yllättävät varmasti tänäkin vuonna, joten näille tulisi niin paljon käyttöä! En myöskään ole koskaan omistanut hawaiia tropic tuotteitta, mutta monet ystäväni suosittelevat niitä. Itsekkin olen kesällä ainakin yhdelle ulkomaanmatkalle lähdössä, joten sielläkin pääsisi hyvin testailemaan kyseisiä puteleita:) <3
    isa.saarniala@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Coconut & Papaya
    Haluaisin tuotteet itselleni, koska rakastan suunnattomasta kesällä auringon ottoa, sekä olen aikaisemmin jo todennut nämä tuotteet todella hyviksi ja hyväntuoksuisiksi. Eivät jätä ihoa niin tahmeaksi kuin useimmat markettien voiteet ja rasvat. Voitto myös auttaisi hieman pitämään opiskelijan lompakkoa muhkeampana ;--)
    jennn-aa@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Olisko kookos? Siitä en oo varma, mutta käyttöön nää tulis! Itekkin lähdössä elokuussa Kroatiaan Splittiin ja elokuussa siellä ei kuulemma oo auringosta pulaa :D Nää varmaan jeesais etten heti rusketushimoissani kärventyis... :D

    haniehanie@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Hedelmäinen kookos. Olen kesälomalla lähdössä reissuun auringonpaahteeseen, tulee tarpeeseen <3 riikkasss@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Noissa on kyllä tosi ihana tuoksu, mun mielestä se on sellainen makea kookos!! Mun pitäis voittaa noi tuotteet, koska tänä kesänä oon päättänyt kisata kaverin kanssa, kummalla on parempi rusketus kesän lopussa ja noi tuotteet kyllä tukisi voittotavoitetta täydellisesti ;) Toi öljy on munkin lempparituote, ja siitä tulee mieleen aina ihanat rantapäivät ja kuumat kesäyöt... niitä odotellessa!

    helmi.soppela@hotmail.fi

    VastaaPoista
  30. Kookoksen tuoksu. <3

    Itse olen todella kalpea ja en rusketu kunnolla, ja sen takia haluaisin kokeilla näitä tuotteita. :)


    maiju.nattiaho@luukku.com

    VastaaPoista
  31. Kookos! :) En oo aiemmin kokeillu kyseisiä tuotteita ja tykkään kokeilla kaikkea uutta, joten etenkin siksi nää kiinnostaa. Ja nyt kesän alla tämmönen tuotepaketti olis just täydellinen hemmottelupaketti ittelle. :)

    sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Näillä saa parhaan rusketuksen ja suojan tuoksusta puhumattakaan! Ja se tuoksuhan on kookos :) Tää paketti ois täydellinen tulevaa kesää varten, sillä oon nyt kerrankin päättänyt öljyämisen lisäksi myös suojata itseni kunnolla auringolta, ja kaapit ammottaa talven jäljiltä vielä tyhjyyttään. Näillä pärjäis koko kesän!

    jonnavi@student.uef.fi

    VastaaPoista
  33. Tuoksuna on kookos! Ja haluaisin tuotteet, koska en ole ikinä vielä kokeillut kyseisiä tuotteita. Olen myös himo auringonottaja, sillä kolme päivää auringonottoa takana nyt ja kyllä löytyy biksurajat jo! Kyseiset tuotteet vois tuoda vähän jotain uutta mun auringonottoon :-)

    VastaaPoista
  34. Yhteystiedot tietenki unohtu.. martsupa@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Ai että miksikö, tarviiko siihen edes vastata ! Olen aina halunnut kyseisiä tuotteita, mutten ole "raskinut" ostaa. Olen tämän kesän morsian, ja mikä täydentäisikään häälookkiani kun täydellinen rusketus <3 tiiakemppi(at)Hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Hawaiian Tropic Coconut Tanning Oil Dark on uniikki tuoksu.
    Tällaiselle auringonpalvojalle tuotepaketti tulisi todella tarpeeseen! Mikään ei olisi parempaa kuin ottaa aurinkoa mökillä ja nauttia kesästä :)

    jaanao@student.uef.fi

    VastaaPoista
  37. huikee ! Olemme lähdössä reissuun mieheni kanssa, ja haluaisimme ehdottomasti nämä matkalaukkuun mukaan tukemaan rusketusta ;) unelmienpaiva(@)hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Mielestäni Hawaiian tropic tuotteet tuoksuvat kookokselle ja minulle tulee tuoksusta heti kesä mieleen, sillä olen käyttänyt monta pulloa merkin aurinkorasvoja :) Haluaisin tuotteet itselleni, koska olen todennut ne hyväksi käytössä ja tarvetta hyville aurinkorasvoille olisi, koska olen jo nyt onnistunut polttamaan otsani :D
    hannakaisa.rasanen@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Oon aina ollut tosi herkkä palamaan eikä iho meinaa millään ruskettua. Olisi kokeilla olisiko näistä tuotteista apua kalpealle iholleni. christina.rahja@hotmai.com

    VastaaPoista
  40. Tuoksuvat mielestäni kookokselle.
    Haluaisin nää koska tällä hetkellä oon vielä valkonen ku lakana ja näillä tuotteilla oon aina saanu niin ihanan rusketuksen ♡

    -Emilia
    emilia.haapanen@outlook.com

    VastaaPoista
  41. Ihana kesäarvonta! En ole näitä vielä testannut, mutta kovasti houkuttelisi. Kookos taitaa olla uniikki tuoksu. :)

    pienet.suloisuudet@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Uniikki tuoksu on kookos! :) Ihastuin Hawaiian tropic tuotteisiin kun olin Kreikassa lomalla 2010 perheeni kanssa ja koska pystyn matkustamaan etelän kohteisiin todella harvoin, olisi mahtavaa voittaa juuri hawaiian tropic tuotteita, koska ne muistuttavat minua tuosta Kreikan matkasta ihanalla tuoksullaan. satuehtonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. Kookos löytyi etsimällä, en ole koskaan kyseisiä tuotteita käyttänyt, mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla. :) om93080@student.uta.fi

    VastaaPoista
  44. Oisko uniikki tuoksu hedelmäinen :D
    Oon lähdössä rodokselle 6 viikon päästä, joten uusille aurinkorasvoile olisi kova tarve! :)

    nennuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Tuoksu...hmm..ainakin öljyssä tuoksuu kookos, mutta mun mielestä eri tuotteet tuoksuu hiukan eriltä. Esim after sun lotionissa on eri tuoksu. Mutta sanotaan nyt sitten se kookos ;-)

    Itekki tykkään tän sarjan tuotteista - ihan parhaita! Aina kun nään jossain kaupassa noita öljyjä myynnissä raahaan niitä vähintään kaksin käsin kassan kautta kotiin :-D Toi kasvo juttu kuulostaa hyvältä ja nää tuotteet tulis kyllä enemmän, kuin tarpeeseen.

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista
  46. Koska mä en rusketu!!! Tarvisin kunnon teho tuotteet joten jos näilläkään ei onnistuisi ni johan on kumma :D Shea ja mango on vastaus :)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Eikös nuo kaikki kookokselle tuoksu? :) Oi, siis ton paremman tuoksuisia aurinkotuotteita ei oo olemassakaan! Kelpuuttaisin kyllä. :D

    sarkku-@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. tuoksu on kookoksinen :) sisältää myös kukkaistuoksuja
    diupiu-@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Uniikki tuoksu on kookoksen tuoksu.

    Haluaisin nämä tuotteet, koska ihoni on hyvin herkkä koko vuoden, varsinkin kesäisin. Palan helposti ja tarpeeksi kauan auringossa ollessa, saan aurinkoihottumaa. Ihossani on myös paljon vikoja ja kauneusvirheitä, jotka nätti rusketus voisi peittää. Oman ihoni turvallisuuden ja itsetuntoni nousemisen takia tuotteet sopisivat minulle paremmin kuin hyvin!

    lindakarjalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Uniikki tuoksu on trooppinen :) Haluaisin tuotteet, koska rakastan auringon ottamista ja Hawaiian Tropicin tuotteita. Tuotteet tulisivat tarpeeseen, sillä minulla ei ole tällä hetkellä yhtään auringolta suojaavaa tuotetta. Olisi myös kiva päästä kokeilemaan erityisesti kasvoille tarkoitettua aurinkorasvaa. kii-ra@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Kookoksestahan se tuokau tulee. Tuotteet on mitä parhaimpia, en ole vielä ostanutkaan niitä kesäksi 😍 makelajas@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Kookos! Haluaisin voittaa nämä tuotteet, koska en ole aiemmin testannut, mutta kuullut paljon hyvää :)

    katrii_@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Kookos!<3
    Siis on vain yksinkertaisesti paras tuotemerkki!!

    jonnamakkonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Syy, miksi juuri mun pitäis saada noi, on se että haluun mahtavan rusketuksen ja freesin ihon, ja tänä kesänä on vähäisen duunin takia aikaakin löhötä auringossa, mutta köyhänä opiskelijana ei oo varaa ostaa rasvoja ja puteleita :-(
    iiris_koivula@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. Mun lumen valkoinen ihoni olisi onnesta soikea saadessaan ensi kosketuksen noihin :) Uusi tuttavuus siis mutta kookos on mun herkkua
    bikkenpilttuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. tuoksu on kookos. Ihoni tarvitsee auringossa suojan joten nämä
    olisivat oikein tervetulleita, ilman ei oikein tohdi olla.
    marjutk53(at)gmail.com

    VastaaPoista
  57. Kookos! Ihan ehdoton setti kesään, näin opiskelijana vaan budjetti vähän tiukkana.. :)
    elsa.34991@student.winnova.fi

    VastaaPoista
  58. veikkaisin kookosta.
    ja siksi osallistun ja toivoisin voittavani, kun olen niin kovin vaalea luonnostaan enkä rusketu :(
    sandra82xx@suomi24.fi

    VastaaPoista