sunnuntaina, huhtikuuta 26

INDIAN VIBES

indian

indian8

indian5

indian4

JEANS PULL&BEAR JACKET BERSHKA CROPTOP ASOS WATCH MICHAEL KORS
BAG 2HAND SHOES NLY HEADBAND GLITTER SUNGLASSES BORROWED

Viime viikkojen ajan musta on tuntunut siltä, että kaikki hajoaa käsiin - kirjaimellisesti. Ensin meni puhelin, sitten läppäri.. Tässä on ihan pakon edessä joutunut iltaisin olemaan yksin ajatustensa vankina, ilman TVtä ja nettiä. Se on tehnyt mulle todella hyvää ja voin sanoa kokeneeni jonkinasteisen valaistumisen elämän suhteen. Harmi vaan, että tajunta virtaa vilkkaimillaan juuri silloin, kun se pitäisi saada käännettyä offille, eli iltaisin kun koitan saada unta.. Toisaalta olen hyvinkin kiitollinen aivojeni aktivoitumisesta ja kaikista uusista ahaa -elämyksistä, mutta jatkuva väsymys ja unen puute käyvät pidemmän päälle aika raskaiksi. Tämä on mulle sinänsä ihan outo tilanne, sillä mulle on suotu aika taivaalliset unenlahjat. Yleensä olen first one down, last one up. Luultavasti myös keväällä ja auringolla on jotain tekemistä asian kanssa, olo on päivisin ainakin ollut normaalia energisempi ja virkeämpi, jopa iloisempi. Tai sitten käyn vaan ylikierroksilla liian vähäisten unien takia, haha.

Nyt viettämään sunnuntaita parhaalla mahdollisella tavalla, eli töihin..

2 kommenttia: