tiistaina, maaliskuuta 24

80's VIBES

80a
80e

BOMBER COAT 2HAND   SHIRT BIKBOK   JEANS PULL&BEAR 
SCARF SPIRITSTORE  |  SNEAKERS NIKE AIR FORCE 1

80g
80xx
80y

Mittarin näyttäessä tänään +8, kävin läpi vähän kevyempiä vaihtoehtoja toppatakille. Perinteisen mustan nahkatakin sijaan ulkoilemaan pääsi tämä ihana kasarihenkinen mokkanahkatakki, jonka olemassaolon olin melkein unohtanut. Kyseinen bomber-takki on varmaan oikeasti perua 80-luvulta, sillä nappasin sen mukaan joskus aikoja sitten uffin euron päiviltä.

8 kommenttia:

  1. oohh, ihana asu! mul on tollanen melkeen samanlainen mokka- ja nahkapaloista tehty takki, minkä oon joskus ostanu jostain Punavuoren UFF:ista :D ihan sairaan siistei tollaset kasaritakit! tästä sain taas uutta inspistä yhdistellä sitä kevätasuihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin! Euron päiviltä tulee kyllä raahattua niitä mukaan ihan kaksin käsin :D ja kiitos :)

      Poista
  2. Noi housut on sika hienot! Vois iteki haluta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Ne on kaikenlisäksi ihan äärettömäm mukavat jalassa :)

      Poista
  3. aivan upee asu taas kerran! sulla on niin ihana pukeutumistyyli :) btw sullahan on ne NLY:n valkoset bootsit? nimittäin oon aatellu tilata sellaset kokoa 39, mutta oon kuullut että koot on isoja että kannattais tilata kokoa pienemmät... onko tää totta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Ehdottomasti suosittelen tilaamaan koon pienemmät kuin mitä normaalisti, mulla on kans 37 ne bootsit vaikka koon 38 jalka onkin.

      Poista
  4. Ihana asu ja muutenki oot niin upee :) miten oot noin ruskee? T. Kade :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :-) Jaa-a, johtuu varmaan muokkauksista, livenä oon ihan "normaalin" värinen ;D

      Poista