maanantaina, helmikuuta 9

KUULUMISIA

10966587_10152982783753820_1692765834_n

10962224_10152982783773820_718861529_n

Hello ja pahoittelut taas laittoman pitkäksi venähtäneestä tauosta! Koulun, työn, kavereiden, urheilun, blogin ja parisuhteen mahduttaminen kaikki kalenteriin tuntuu välillä mahdottomalta.. yhteen asiaan keskittyminen syö aikaa aina pois toisesta. Ja jossain välissä sitä pitäisi kai nukkuakin.

Tällä hetkellä mulle kuuluu tosi hyvää. Päivät on valoisampia, mieli virkeämpi ja mä sain aikaiseksi sen, mitä olen pitkään vain siirtänyt huomiseen: liityin salille. Tällä kertaa valitsin Fressin ja yksi suurimpia kimmokkeita miksi päädyin siihen oli Leppävaaran pisteessä sijaitseva uima-allas. Vaikka se onkin niin pieni, että kroolin voi ainakin unohtaa, niin enköhän mä saa jonkinmoiset jumpat siellä aikaiseksi. Toivottavasti jengi vaan ei kato kuin hullua, kun alan nenäklipsi ja uimahattu päässä kuviokellumaan =D Pitkästä aikaa tulevaisuus näyttää valoisalta ja olen varma, että kuluva vuosi on kaikin tavoin parempi kuin edeltäjänsä.

Ps. Päivän asuja tulen jatkossa kuvaamaan enemmän, sillä niin kuin kuvista huomaa, mä ostin iPhonen. Ja niin rakastunut olen tähän! Vaikka hinta vähän kirpaisi, niin joka paikkaan mukana kulkeva kamera oli pitkään kaivattu sekä tarvittu.

10984812_10152982783743820_1071317987_n

KNIT CUBUS PANTS VILA SHOES NLY

11 kommenttia:

  1. Sulla ei tarvitse aina pyydellä anteeksi postausvälejä, sun blogi tämä on ja kirjotat sillon ku tekee mieli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se kieltämättä vähän ärsyttävää aloittaa joka toinen postaus pahoitteluilla.. Tästä tuli mieleen yhdet blogibileet mihin mut oli kutsuttu ja eräs tyttö tuli moikkaamaan mua näin: "Hei sä oot se bloggaaja joka ei postaa melkein koskaan!" :D

      Poista
  2. Kääk miten raaskit tohon fressille liittyy, sehän on hemo kallis!? Mä olisin kans halunnu sinne ku siel on se uima-allas mut kyl toi evo on parempi tähä opiskelijabudjettii :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on, mutta sain töistä liikuntaseteleitä niin todellisuudessa maksan siitä kympin vähemmän kuin evosta! Eikä liittymismaksua, joten ihan hyvän diilin sain :-) se Fressin nainen oli kyl niin hyvä puhumaan et hyvä etten ottanut sitä jäsenyyttä jo puhelimessa :''D

      Poista
  3. Apua millä nimellä noi kengät löytyy?

    VastaaPoista
  4. Vastaako noi nellyn kengät kokoaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaisin yhden koon pienemmät. Mun siskolla on nää samat kengät koossa 38, ja ne oli mulle liian isot, mutta 37 just sopiva :-) ja siskonkin kengännumero taitaa olla 39

      Poista
  5. Mikä malli toi puhelin on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 6 :-) piti ottaa 5s, mutta valitettavasti ne oli hetkellisesti loppu. Nyt oon kyllä enemmän tyytyväinen etten "saanut" sitä, koska tää on super hyvä!

      Poista
  6. AHH, noi kengät! Oon niin monesti siirtänyt ne nellyssä ostoskoriin, mutta kassalle asti en ole päässyt. Pitää korjata tilanne varmasti heti :-D

    VastaaPoista