tiistaina, joulukuuta 16

FLORAL KIMONO


kim8

kim1

kim7

kim2

kim10

KIMONO SIXKISSES* / TOPPI GINATRICOT / HOUSUT ASOS / KENGÄT NLY / KELLO MICHAEL KORS

Tästä kimonosta on tullut mun atm lemppari vaate, linkki tässä. Uudet nilkkuritkin on olleet kovan käytön uhreina ja alkavat pikkuhiljaa muotoutua oman jalkaan. Hammasta purren ne meni duunin pikkujouluissakin. Välillä jouduin istua ja lepuuttaa, kunnes jaksoi taas painaa. Oli kyllä kerrassaan upea ilta ja tähän väliin täytyy myös todeta, että mulla on ehdottomasti maailman parhaat työkaverit! Pikkujoulu outfitista tulee myöhemmin kuvia. Stay tuned 

10 kommenttia:

  1. Harrastatko liikuntaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säännöllisen epäsäännölllisesti :D

      Poista
  2. Wauu tosi ihana kimono! Mulla on samantyylinen vähän lyhyempänä, mutta toi on ehkä vielä kivempi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykästyin tähän kans, muutenkin sellanen vaihe päällä et pitäis hommata kaappi täyteen erilaisia kimonoita ;D

      Poista
  3. Voi, tosi söpö toi kimono! :-) Tykkäisin ite ehkä sellasesta vaan vähän pepun yli tulevasta, mutten usko et tommosen tuunaminen ois kauheen vaikeeta!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaan! Hmm voi olla, mulla on vaan niin peukalo keskellä kämmentä että isoin tuunaus mitä vaatteilleni oon ikinä tehnyt on reiät farkkuihin XD

      Poista
  4. Ois kiva nähdä parempaa kuvaa tosta sun tukasta, väri näyttää niin kivalta :)

    VastaaPoista
  5. Tilaatko paypallin vai minkä kautta noi vaatteet tuolta sivulta? :D
    Oon ite tosi huono tilailee ulkolaisilta sivuilta, ja paypallia en omista ja korttimaksu aina tyssää kun missää ei oo et mastercard elecktron kävis :D
    Yhelle sivustolle laitoin asiasta viestiä, niin käskettiin kokeilee jos ottaiskin rahat tililtä kun kuintekin muuten käy mastercard kortit .. :D

    VastaaPoista