perjantaina, syyskuuta 5

TERVEYSSANDAALIT

Joo-o enpä olisi voinut ikinä kuvitella hurahtavani tähän melko jyrkästi mielipiteitä jakavaan trendiin. Terveyssandaalit, ihan totta! Crocsien jälkeen ehkä rumimmat kengät mitä maan päältä löytyy - tai näin ainakin ajattelin. Sitten yks kaunis kesäpäivä näin Kaivarissa jollain tajuttoman tyylikkäällä fashionistalla Birkenstockit (tai vastaavat)  jalassa ja siltä seisomalta päätin, että mä haluan myös!

birkk
Menin ehkä jopa jo seuraavana päivänä Nellyn sivuille aikomuksena tilata omat Birkenstockit, mutta kokoja ei tietystikään ollut enää jäljellä. No, onni onnettomuudessa sillä pari päivää sen jälkeen lähdin Espanjaan ja löysin Primarkista vastaavanlaiset kympillä. Loppujen lopuksi sain siis haluamani kengät ja säästin sata euroa, aika jees!

Entäs, minkälaisia ajatuksia terveyssandaalit herättää teissä?

25 kommenttia:

  1. Mulle tulee noista mieleen vaan tarhatätien kengät, ei siis kovin hyvät vibat :D Mut siis riippuu niin paljon siitä miten noi yhdistää muihin vaatteisiin! Ois kiva nähä sulta joku asu noiden kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kieltämättä mulla sama, tai sit joku sairaanhoitaja :D joo mä tänään kuvasin itseasiassa, pitää tsekkaa tuliko hyviä :)

      Poista
    2. Mulla työkenkinä tuollaset! Terv. tarhantäti! :)

      Poista
  2. JÄR-KYT!!! ei voi muuta sanoa :D

    VastaaPoista
  3. komppaan anoa 19:53 :-D en ikimaailmassa vois kuvitella tollasia mun kenkähyllyyn, tulee mieleen tarhatäti, opettaja, hammaslääkäri, terveydenhoitaja, sit joku vanha mummo jostain......en tiiä mistä :-D mut makuja on monia :DDddd oon kattonu ku jotku yhdistäny mekkoihi ja pilleihin noi....EIEIEIEI! noihi sopii sellai kukallinen silkkinen aamutakki ja valkoset polvisukat :DDDDDDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahha :D No mekkoon mäkään en kyl ihan heti lähtis yhditelee, mutta pillit toimii musta hyvin!

      Poista
  4. Mun mielestä kans ihan kammottavat! :D

    VastaaPoista
  5. Noista kyllä saa hienot jos osaa pukee ne hyvin itelleen sopivaks:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Asu kuin asu, kunhan kantaa sen asenteella :)

      Poista
  6. työharjoittelus käytän tommosia (sote-ala) ja INHOAN :DD just ostin uudet ku noi on kamalan rumat.

    vink vink, jos joku haluaa valkoiset 39-koon birkenstockit niin täältä sais :d käytetty vaan yhen harjoittelujakson aikana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh arvasin, että nää jakaa mielipiteet jyrkästi! ;-D

      Poista
    2. Iita paljonko pyydät vai ilmaseksko annat? :D

      Poista
  7. Mulla myös tori.fi ssä myynnissä 4 kuukautta käytetyt birkenstockit jos jotain kiinostaa :)

    VastaaPoista
  8. Ois ihan kiva nähdä miten sä yhdistät noi eri asuihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan saada tällä viikolla kuvattua jonkun asun! :)

      Poista
  9. Itelläni on töissä ecco kengät ja olen hoitoalalla.. en oo ite ikinä nähny tollasia kenkiä kellään hoitsulla noissa katkee vaa nilkat :D mulle tulee vaa mökillä olo mielee tollasista kengistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, kieltämättä mullekin tulee vähän mieleen mun mamma mökillä kun sillä oli aina samanlaiset tossut jalassa :D

      Poista
    2. Arghhhhh ihan hirveet :D en pystyisi käyttämään

      Poista
  10. Hyii! En voi muuta sanoa. Näyttää niin halvalle ja tätimäiselle xd

    VastaaPoista
  11. Terveys/työ-kengät on ihan mahtavat :) Itse kanssa SOTE-alalla enkä voisi kuvitella tekeväni pitkää päivää seisoen ja kävellen jossain Crocseissa. Itselläni on Sievin työkengät joissa on umpinainen tuo varvasosa, ehkä vähän puukengän näköiset ja ihanalla retro kukkakuosilla. Kukkakuosi on muotia mekoissa ja hameissa, miksei siis myös kengissä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Kukkakuosi <3 Tuli tosta sun kommentista vaan mieleen, että mahtaakohan Crocsit ikinä lyödä läpi muotimaailmassa :D Ois aika hauskaa mun mielestä ;D

      Poista
  12. hyi vittu
    oon ihaillu sun tyyliä aina ja nyt tämä ei vittuuu XDDDD :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oisko tää sitten se kuuluisa poikkeus sääntöön? XD

      Poista