maanantaina, syyskuuta 8

PARHAAT KLIPSIPIDENNYKSET?

Ajattelin käyttää taas blogiani ja teitä apuna, hakusessa olisi otsikostakin päätellen parhaat klipsipidennykset. Viime pidennyspostaukseen tuli niin paljon hyviä vinkkejä, kiitos kaikille niistä! Vuoden pidennysrumban jälkeen olen päättänyt antaa omien hiuksieni taas olla hetken, mutta esimerkiksi baariin lähtiessä olo on aika orpo tällä liuhuletillä.. Ratkaisuni siis onkin klipsit, sillä en arkisin jaksa panostaa hiuksiini oikeastaan yhtään, mutta viikonloppuisin olisi ihana saada pitkä tukka! Hinnalla ei ole niin väliä, maksan mieluusti laadusta (edullisuus kuitenkin plussaa).

large (1)

Kaikki vinkit siis erittäin tervetulleita, kiitos etukäteen!

12 kommenttia:

  1. Itse oon tilannut useat klipsipidennykset dreamhairista (dreamhair.com) , jota mun kampaaja suositteli! Mä oon tykänny eikä hintakaan kovin kamala ole :)

    VastaaPoista
  2. Headkandyn pidennykset ovat parhautta! Paljon laadukkaammat kuin rapunzelit:)

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti pidennykset.net! Ammattilaisten käyttämää hiusta, mitä tavallisetkin ihmiset pystyy tilaamaan tuolta :) itellä ei oo muuta ku hyviä kokemuksia ja hiukset kestää hyvänä tosi pitkään

    VastaaPoista
  4. Ite oon tykänny ainaki rapunzel of swedenin pidennyksistä. Hinta on siinä satasen tienoilla ja itelläni on ainaki ne peruslaatuset kestäneet jokapäiväisessä käytössä reilu puoli vuotta.
    Sitten mulla on myös olleet rapunzelin ne eurooppalaista laatua olevat pidennykset, joiden kestävyys on ihan huippuluokkaa. Käytin niitäkin hieman yli puolvuotta kunnes päätin vaihtaa hiusten väriä ja ne jäi tarpeettomaks. Ne kuitenkin on edelleenkin tosi hyvässä kunnossa. :)

    Itellänikin olis edessä uusien pidennyksien käyttö kun en uskalla värjätä vanhoja vaaleiks. Mutta oon kans halukas kuulemaan muiden vinkkejä, jos vaikka uskaltautuisin vaihtamaan merkkiä! :)

    VastaaPoista
  5. Dirtylooks , ehdottomasti KAIKKIEN parhaimmat klipsit! Tukkaa niissä se 180grammaa eli todella paljon! Mua aina niin v*tuttaa ne ihmisten 110grammaiset pidennykset mitkä ei oo kun kaks hiirenhäntää roikkumassa :D Anyway, laatu dirtylooksilla ihan uskomattoman hyvää, mul itellä kestää ne vuoden jokapäiväises käytössä, värjäilyssä, kiharruksessa yms ni ihan loistavassa kunnossa. En voi muita kun niitä suositella, voin taata, ettet tuu pettymään! Toimitus on todella nopea ja ah, ne on rakkautta <3
    http://dirtylooks.com/full-head-hair-extensions
    Tossa vielä linkkiä :)
    Terv. Parturi-kampaaja

    VastaaPoista
  6. Lush hair extensions on oma suosikki! Nopea toimitus ja laadukas hius:)

    VastaaPoista
  7. Foxy locks hyvän hintasii ja tosi hyvän laatuusia :)!

    VastaaPoista
  8. Itse oon kokeillu vaikka mitä ja parhaat oon tiannut hairextensionbuy.com :) rapunzenilla on taaski ollut surkeimmat mitä oon kokeillut

    VastaaPoista
  9. itse olen tykännyt rapunzelofswedenin klipsipidennyksistä.
    Itsekin käytän harvemmin pidennyksiä, kun kasvatan omaa tuccaa!
    Laatu ei ehkä parhain ole, mutta harvemmin kun käyttää niin mulla on ainaskin oikealla hoidalla pidennykset pysyneet hyvänä :) suosittelen, ja hinta edullinen (Y)

    VastaaPoista
  10. itse tilasin klipsipidennykset dirtylooksilta kesäkuussa ja tähän päivään asti en ole huomannut yhtään mitään muutosta laadussa tai pituudessa! tilasin pienimmän paketin,180 grammaa hiusta ja laatu on oikeesti aivan eri luokkaa kuin esim RoF:lla, dreamhairilla, simply naturalilla, cybershopilla tai millään muulla aiemmin kokeilemallani merkillä. aivan uskomatonta, miten pitkään nää on kestäneet lähes vaurioitumatta ollenkaan! klipsit on tosi jämäkät ja se 50g volumizer-osio on kyllä ihan huippu juttu (esim. poninhäntää tehdessä) ja niitä saa tuolta tilattua erikseenkin. mulla ei ole aivan platinanvaaleaa tukkaa, joten tilasin 90's blondin joka ei taita kuin keinovalossa hieman keltaiseen. ja nyt melkein 7 vuotta pidennyksiä käyttäneenä ja varmaan tuhansia euroja niihin tuhlanneena voin kyllä kertoa löytäneeni elämäni rakkaudet! :-D jatkossa tulen tilaamaan aina dirtylooksilta, hiusta ei lähde paljoa (tietysti riippuu miten takkuun hiuksen antaa mennä ja hoitometodeista, mutta blogiasi jo pitkään seuranneena pidennykset eivät ole sinulle mikään uusi juttu joten itsestäänselvyyksistä on turha varmaan paasata :-D) ja tässä reilun 3kk aikana esim. rapunzel of swedenin hiukseni vetelisivät usein viimeisiään, mutta nää kyllä näyttää siltä kun oltas otettu vasta käyttöön! en voi muuta kuin suositella, hinta-laatusuhteeltaan ja nopealla toimitusajallaan kyllä ihan ehdoton ykkönen. ja niinkun ylempikin dirtylooksin suosittelija sanoi, tässä on tätä tukkaa niin hyvin että ei tarvii pelätä rotanpiiska-efektiä :-D

    VastaaPoista
  11. Oih ihanat sun päällä����❤

    VastaaPoista