torstaina, syyskuuta 18

Mixing old with new

old

Ostin kuvassa näkyvät housut jokin aika sitten UFFista, muistaakseni kuudella eurolla. Käyn siellä aika usein ja olen tehnyt muutaman ihan uskomattoman löydön euron päiviltä. Se onkin varmaan yksi mun lempi vaatekaupoista :-D Vastaavanlaisia kuteita kun ei ainakaan heti kävele vastaan. Hinta/laatu suhde on ainakin euron päivillä kohdillaan, muuten mun mielestä kledjut on suhteellisen kalliita, ainakin second hand -vaatteiksi. Mun työkaverin mielestä parhaat löydöt tekee aina euron päivien jälkeen, kun kauppoihin on tullut uusi valikoima, mutta mun mielestä laareja kannattaa lähteä tonkinmaan 4 ja 5 euron päivillä, kun parhaita kappaleita ei ole vielä viety käsistä :-)

Topin löydät täältä.

9 kommenttia:

  1. todella onnistunu asu! lisää tämmösiä :)

    VastaaPoista
  2. Olet UPEA, täydellinen asu! :)

    VastaaPoista
  3. Missä UFF:lla käyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn melkeenpä aina fredalla :-) joskus töölössä ja kerran tiksissä mut siellä oli aika surkee valikoima :/

      Poista
  4. UFF on kyl yleensä liian kallis tasoon nähden. Tietty välillä tulee tehtyä löytöjä, mutta nykyään melkeen kierrän UFFit kaukaa suosiolla. Jäähallin kirppis on kyllä ihan paras mesta, viimeksikin tuli tehtyä löytöjä vähän liikaakin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun saisin raahattua tän äässin kans joku aamu ihan oikeelle kirppikselle :D UFF on kyl ihan törkykallis 2hand kaupaksi, parhaat löydöt tein aikoinaan Valtterista. Harmi, että se lopetettiin!

      Poista
    2. Suvilahdessa on kans usein kirppari, mut ite en tykänny siitä ollenkaan. Se oli ehkä liian "hipster" mun makuun. Ite oon alkanu tsekkailee facen kirppareita myöskin ja bongasin iteasias ne sun saappaat yks päivä siellä :D

      Poista