sunnuntaina, syyskuuta 28

BLACK LEATHER

BL4
BL7
BL3
BL!

NEULE H&M / HOUSUT KAPPAHL / TOPPI DARK PINK TÄÄLTÄ
KENGÄT H&M / LAUKKU 2HAND / KORU SHEINSIDE

Helouu  Taas on koittanut se hetki, kun olen saanut kuvat siirrettyä ja muokattua tänne ja päässä surisee tyhjää. Ei kerta kaikkiaan mitään kirjoitettavaa, mitään mitä pitäisin itse mielenkiintoisena ainakaan. Elämä rullaa samalla mallilla: töitä, koulua ja viikonloppuisia kalsarikännejä. Pari viimeisintä vietin tosin perheeni kanssa, selvinpäin. Tälläkin hetkellä olen äidin luona ja voi vitsi miten mä nautin siitä, että saan viettää aikaa vain perheeni kanssa.

Alkuviikosta tapahtui kuitenkin jotain ihanaa, sain nimittäin mun miehen vihdoin takaisin reilun parin kuukauden työmatkan jälkeen! Olen niiiiiiin super onnellinen, että yksinäiset illat MTVn parissa vaihtuvat syysiltojen myötä toisen kainalossa makoiluun. Vaikka olinkin jo oppinut arvostamaan omaa rauhaa ja sitä, että saa yksin häärätä omassa kodissa tyttöjen juttuja. Mulla on ollut myös paljon kavereita yökylässä ja olin ihan unohtanut, miltä tuntuu, kun saa kikattaa hyvän ystävän kanssa aamuyöstä peiton alla hölmöille jutuille. Feels like I'm sixteen again.

Ja sitten oleelliseen, eli päivän asuun, hahah (; Kävin Fida lähetystorilla reilu viikko sitten ja tein taas aivan uskomattoman löydön. Uusi, kuvissa näkyvä kaunis nahkalaukku lähti alennusmyynneistä mukaan 4,5 eurolla! Täydellinen arkikäyttöön, kultaisten yksityiskohtien ja käytännöllisyyden takia; pitkät kantohihnat lisäävät mukavuutta. Koko on just nappi mulle, vähän isompi kuin pikkulaukut joita olen tottunut käyttämään, mutta ei mikään tajuton retkisäkki. Sinne mahtuu kaikki oleellinen ja se on (sanomattakin selvää) upea.

Nyt öitä!

9 kommenttia:

  1. Oi ihana toi karvaneule <3 täytyy varmaan itekkin käydä samanmoinen hakemassa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on <3 Ihmeen harvoin tulee vain käytettyä :D

      Poista
  2. Missä/mitä opiskelet? Kiva asu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tää ikuisuuprojekti vieläkin käynnissä, eli eiran aikuislukiossa.. :D Kiitos :-)

      Poista
  3. Vau! ❤️ Sun tyyli on kehittynyt vähitellen niin ihanaan persoonalliseen suuntaan, vaikka oon siitä ihan aina tykännyt hurjasti! :)

    VastaaPoista
  4. Sun blogi on vaan niin mahtava <3

    VastaaPoista