lauantaina, syyskuuta 13

back to basics

ta5

ta3

ta2

ta1

LEATHER JACKET CARLINGS / T-SHIRT MONKI / JEANS ZLZ / SANDALS PRIMARK

Hirveästi tuli kyselyitä asukuvien perään, joihin olisin yhdistänyt (melkein) kaikkien inhokki muoti-ilmiön eli terveyssandaalit, joten tässäpä olisi pahamainen tarhatäti -look! Tunnetaan myös mun perus arkilookina: mustat pillit, rento paita ja nahkatakki. Tuunasin noita pillien lahkeita yks ilta kun oli tylsää. Koitin keksiä tekemistä ettei vaan tarttis siivota ja sitten muistin joskus nähneeni vastaavat instassa tai tumblrissa. Sika siistit, vaikka itse sanonkin!

Illalla vein äidin katsomaan Mielensäpahoittajaa, joka oli aaaaivan törkeen hyvä! Leffan jälkeen snadi pullamössö fiilis, voi että sitä on maailma ja ihmiset muuttununeet sitten esimerkiksi 1940-luvun. Ja ysärilläkin, mun lapsuudessa, oli ihan eri meininki kuin nykyajan nuorilla. Ei ollut älypuhelimia, ei iPadeja - ei edes nettiä. Kulta-aikaa. Muistan, kun meille tuli pöytäkone joskus ja pelasin sillä Leijonakuningas -peliä ja sisko katto vierestä. Se fiilisteli vieressä yhtä kovaa ku mä ja pettymys oli vähintään niin paha ku oma ku elämät loppu ja tason joutu alottaa uudestaan. Voi toista!

16 kommenttia:

  1. Ihanoa kuvia ja tosi kiva asu! Noi kengät <3

    VastaaPoista
  2. Upea asu, vaikka yksinkertainen. Oot älyttömän kaunis<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Nice jeans! And they are paired perfectly with the basic T-shirt!
    Fashion latte with vanilla

    VastaaPoista
  4. MÄ RAKASTAN SUN BLOGIA!!!!!! mä oon aina ihan täpinöissä kun nään et sul on uus postaus! :) oot niin älyttömän kaunis ja sun kuvat on ihania. Haluun sun tyylin ja hiukset ja vaatteet ja kaikki ... sun blogi on mun mielestä paras, menee todellakin jonku life of siljanki blogin ohi heittämällä!! <3 oot ihana, postaa useemmin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos kaunis, ihana kuulla että pidät! <3 Vaikka en tollasta vertailua niin ymmäräkään.. :D

      Poista
  5. siis mistä noi housut on? ZLZ ? mistä seon lyhenne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nettivaatekauppa, jonka kanssa tein joskus yhteistyötä. www.zlz.com oli muistaakseni osoite mut en ainakaan itse jostain syystä päässyt sinne nyt... Mutta esim. chictopia myy niiden vaatteita käsittääkseni :-)

      Poista
  6. Mäkin oon pelannu leijonakunigas peliä! Se oli ihan mahtava :DD

    VastaaPoista
  7. mä oon kans leikannu paritki mun farkut tolleen, ku ne on must just siistit noin :D ihana asu muutenki, perus-arkilook on paras!

    VastaaPoista
  8. Käytätkö itseruskettavaa, jos joo niin mitä? :-)

    VastaaPoista
  9. En käytä, sotkussa käyn silloin tällöin :)

    VastaaPoista