perjantaina, elokuuta 29

I'M BACK

Lyhyesti ja ytimekkäästi. Kesä alkaa olla pian ohi, ja minä ajattelin palata bloggailun pariin. Pari viimeistä kuukautta olen viettänyt melko some-vapaata elämää: poistin facebookin, pidin blogitaukoa, instagramiakaan en päivitellyt useaan viikkoon. Tsiisus miten vapauttavaa! Ajattelin ensin, että lopetan blogin pitämisen kokonaan, mutta nyt olen tullut toisiin aatoksiin. Uutena ajatuksenani on muuttaa blogikonseptiani hieman, itselleni (ja aikatauluihini) sopivammaksi. Lyhyempiä postauksia tiheämpään tahtiin. Nyt oliskin siis aika kysyä teiltä, mitä haluaisitte nähdä enemmän? Päivän asuja, ostoksia, juttuja kauneusrutiineista vai tuote-esittelyjä.. tell me!

J

lovee

26 kommenttia:

  1. Hienoo kun bloggaat taas! :) Blogis on yks mun lemppareista. Ja jatkos haluan ainaki nähdä paaaljon päivän asupostauksia, eikä ne ostosesittelytkään pahitteeks mun mielestä oo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana kuulla! <3 näitä luvassa.. :-)

      Poista
  2. Joo tuote-esittelyjä kiitos! Ois kiva tietää sun luottotuottees ym:) samoin tykkään ihan perusarjesta ja siihen liittyvistä kuvista !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luottotuotteista tulossa ainakin postauksia! :-)

      Poista
  3. Meikki postaukset ja tuotearvostelut olisi minulle mieluisimpia. Ja vielä kivempia olisi videot mistä aiheesta vain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, että teen uuden meikkivideon jahka saisin vaan aikaiseks kuvattua sellasen ;D

      Poista
  4. sie oot miunki yks lempibloggaaja! Haluisin nähä just asupostauksia, ostoksia ja kaikkee sellasta :) Kauneus jututkin on mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi miten kiva kuulla :-) <3 tulossa!

      Poista
  5. Jee, täällä jo kaivattiin sun höpinöitä ! :) tuote-esittelyt on mun mieleen, ja ihan vaan arkikuvia on kiva katella :)

    VastaaPoista
  6. videopostauksia, päivän asuja, my day-postausta, ostoksia jne :)

    VastaaPoista
  7. Apua, ihana kun olet täällä taas! Sua onkin täällä hieman kaivattu :-D No esimerkiksi nyt näitä tuote-esittelyjä, videopostauksia, päivän asuja, ostoksia, näitä mitä jo ollaan ehdoteltu. Niin ja arkimeikki kuulostaisi ihan kivalta ja vaikka just joku aamurutiinit yms. :-) Asd, rakastan niin kovaa tätä sun blogia! Oot niin kaunis! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Kiitos kiitos kiitos <3 Hyvä idea toi aamurutiini postaus, semmonen siis tehtävälistalle :)

      Poista
  8. ostoksia, asuja ja arkea :)

    VastaaPoista
  9. asuja ja meikkejä ois kiva nähdä :)

    VastaaPoista
  10. Päivän asuja ehdottomasti :)

    VastaaPoista
  11. ihanaaa welcome back!! <3 Rakastan sun tyyliä, joten asupostauksia pleaseee :)

    VastaaPoista
  12. Jesjesjes! Just yksi päivä katselin sun instaa ja kirosin että miksi et bloggaa enää :D. Kaikenlainen setti käy, oot ihana!

    VastaaPoista
  13. Tervetuloa takas, sua on ootettu <3 Mä en kyllä varmaan pystyis olemaan noin pitkää aikaa ilman blogia ja facea, oon riippuvainen :D Kesällä kyllä omakin blogi jäi heitteille, mutta kai sen välillä kuuluukin jäähä :)

    VastaaPoista
  14. Aa voi ei, ihana <3 joo kyllähän se aluks tuntu oudolta, mut nykyään en edes ajattele koko facea! Oon niiiiiin tyytyväinen et pääsin eroon siitä :D no niin kuuluu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitänee varmaan poistaa ekaks appi luurista niin vähenee facettelu jo huomattavasti :D Babysteps!

      Poista
  15. Mä poistin kanssa facen melkeen 3 vuotta sit ja en oo kyl yhtään kaivannu!! :D vapauttava fiilis xD

    VastaaPoista