lauantaina, elokuuta 30

HOODRAT

Tjänare alla! Eilisen päivän asua, vihdoinkin oon saanut vihittyä mun uudet Niket käyttöön! Näistä tulossa myöhemmin parempaa kuvaa, nyt mulla on semi kiire kaverin tupareihin Vantaalle. Eilen kävin Kalliossa parilla vanhan ystävän kanssa ja tutustuin uusiin. Niket on kyllä parhaat suhauskengät, niin mukavat jalassa eikä tunnu missään vaikka joutuis kävellä koko päivän. Osa tyypeistä lähti jatkamaan iltaa DTM:ään, minne munkin piti aluksi lähteä mukaan, mutta päädyinkin himaan sen sijaan. Kerrankin onnisti ja sain kyydin kotiovelle asti, jee! Sainpahan säästeltyä voimia tätä iltaa varten.

haa6

hhaa2

hh222

haa333

Huppari H&M / Housut Club L / Nahkatakki SheInside / Kengät Nike

11 kommenttia:

  1. iiiiiks ihana huppari!!! onko siitä kauan, kun oot sen ostanu? :) en ainakaan hmn nettikaupasta nopeella vilkasulla löytänyt... :( pakko saaha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Hups olin vahingossa poistanut ton aiemman! Viime viikolla kävin ostamassa, joten luulis löytyvän :) tää oli nuorten osastolta

      Poista
  2. Iiihanat niket ja muutenkin kiva asu! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin rakastunut kanssa! :D kiitos <3

      Poista
  3. Mistä ostit noi niket, ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan stadiumilta (pienen säädön jälkeen) =D

      Poista
  4. Ihan parhaat kengät!! minkä kokoset sulla on? näyttää niin kivan pieniltä.. :D

    VastaaPoista