sunnuntaina, kesäkuuta 15

NIKE AIR FORCE 1

nike

Finally, my babies are here! Hymy oli varmaan korvissa asti kun kannoin postista haettua pakettia himaan, vihdoinkin puolen vuoden odotuksen jälkeen. Olin selannut netistä kaikki mahdolliset kaupat ja etsinyt näitä Air Force Oneja, midinä, mutta mistään ei löytynyt. Niken omasta kaupasta tietysti, mutta hinta sieltä tilattuna olisi ollut 160€, mikä ärsytti mua ihan sikana sillä miehillehän näitä popoja kaupitellaan about 90 eurolla. Alusta asti mulle oli selvää, että halusin omat Air Forcet mid -pituisina, sillä mun mielestä ne lyhyet ei oo läheskään yhtä siistit. Päädyinkin sitten tilaamaan nämä Asokselta, miesten puolelta koossa 5.5 joka vastaa about 38 ½ meidän kengänumeroissa. Pelkäsin ensin, että kengät on liian isot, mutta ne osoittautuvatkin just täydellisiksi! Hintakin oli melkein 60 euroa halvempi kuin suoraan Nikelta tilattuna, eli maksoin näistä vähän päälle 100 euroa. Voi tätä rakkauden ja materialismionnellisuuden määrää 
 nike1

NIKE AIR FORCE 1 HERE 

10 kommenttia:

  1. Ihanat! <3 itekin himoinnut noita pitkääään!

    VastaaPoista
  2. Oi, niin täydelliset! Haluan myös :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat! Minkäkokonen jalka sulla on muuten

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on 37½, toinen jalka on vähän isompi kuin toinen :D

      Poista
  4. hyvät kengät ostit ;) ainut huono puoli ainakin itellä on etten raaski pitää kauheesti kun menee likaseks...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon varjellu niitä kans ku omaa vauvaa :D heheh

      Poista
  5. Just tilasin eilen omat stadiumilta hintaan 89.00€ ! Tulispa jo kotiiiin <3

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi! <3 oliks ne normit vai midit :D

      Poista