tiistaina, toukokuuta 13

RIPSIENPIDENNYKSET

ripsi2

Mulle tulee aina silloin tällöin kyselyä siitä missä käyn laittamassa ripsiä. Osa varmaan muistaakin, mutta paikka missä käyn on siis kauneuspiste Pausessa Kalliossa ja siellä mun räpsyt huoltaa ihana Tiinu  Talvella pidin pientä breikkiä näistä, mutta kesäksi ripsienpidennykset on mun mielestä ihan ehdottomat! Biitsille ja muuten vaan kun haluaa pientä luksusta arkeen, unohtamatta sitä miten paljon ne helpottavat ja nopeuttavat meikkirutiinia aamuisin.

Ripsihuollon yhteydessä multa sokeroidaan aina kainalot ja vahataan kulmat. Olen joskus aiemmin maininnut herkistä kainaloistani ja sokerointi on ainoa menetelmä, jolla saan pidettyä siistit sekä sileät kainalot. Jokapäiväinen sheivaaminen nimittäin ärsyttää niitä liikaa ja valittavana oli joko sänki tai näpyt - ei hirveän houkuttelevia vaihtoehtoja kumpikaan. Nyt kun käyn säännöllisesti sokeroitavana, voin nauttia sileistä kainaloista joka päivä ja se jos mikä on dream come true =D Sheivata tarvitsee kerran pari viikossa, joten en voi kuin suositella!

ripsii

Tiinulla on muuten pari tarjousta meneillään, joista ajattelin teille vinkata! Muita tarjouksia löytyy Pausen nettisivuilta.

Bikinirajan ja kainaloiden sokerointi 35€ (norm. 50€)

Brasilialainen ja kainaloiden sokerointi 59€ (norm. 80-110€)



Viides Linja 4, 00530 Helsinki
puh. 09 719 988

17 kommenttia:

  1. Olisi tosi kiva jos tekisit taas jonkunlaisen videopostauksen :)

    VastaaPoista
  2. Oon ite miettiny tota kainaloiden sokerointia, mutta miten pitkät karvat sitte pitää oikeen kasvattaa? :D Kohta tulee kesä enkä oo erityisen halukas kulkemaa toppi päällä ja hirvee sänki loistaen....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muistaakseni niiden pitää olla 3mm, ei reilu viikko pitää selvitä sängellä :D tai niin kauan mulla about kestää, ei paha :) t-paitoja ja pitkähihasiä päälle vaan :D

      Poista
  3. onko sokerointi kuinka kivulista, ja kuinka usein joudut sen tekemään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei kainaloiden sokerointi oikeestaan satu mun mielestä paljoakaan, semmonen sekunnin kipu minkä kestää ihan hyvin :) teen sen 3-4 viikon välein ja välissä joutuu tietty sheivaamaan pari kertaa mut karvat kasvaa ohuempina ja harvempina takas mikä on tosi hyvä

      Poista
  4. Miten aina kaikkien muitten ripsienpidennykset näyttää paremmilta ku mun : D

    http://miakaroliina.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
  5. Muistatko näiden pituuden ja kaarevuuden?:) tosi nätit on

    VastaaPoista
  6. Näin sut rillossa jonku uuden miehen kaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tai sit näit mut mun vanhan koulukaverin kaa..

      Poista
  7. mistä tunnet N Raatikaisen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tunnekaan :D ainakaan tolla nimellä haha

      Poista
    2. tsekkasin facesta, mun vanhassa koulussa oli kyl yks tuntomerkkeihin täsmävä :) lumossa siis

      Poista