lauantaina, huhtikuuta 26

TEN THOUSAND DREAMS

Tänään mun tehtäväni on kertoa teillekin yhdestä huippu jutusta, eli Libressen ja Indiedaysin yhteistyökampanjasta, johon pääsin mukaan.  Tähän kampanjaan kuuluu siis win what you want -peli, jossa on aivan huppupalkinto ja se onnenpekka kenelle voitto suodaan saa kybätonnin kä$myrää. Sound pretty good to me!

Mihin mä sitten käyttäisin oman kymppitonnini?

Ihan ensimmäisenä varaisin lentoliput jonnekkin kauas Aasiaan ja sanoisin tolle äijälle, että kamat kasaan nyt mennään! Reput selkään ja goodbye Finland hyvin pitkäksi aikaa. Unelmani on siis lähteä reissaamaan Aasiaan ja voi että miten mä kaipaankaan trooppista ilmastoa, turkoosia merta ja valkoista hiekkaa varpaiden välissä. Silloin mä olen elementissäni, silloin mä olen paratiisissa. Matkustaminen on aina ollut mun suurin intohimo ja se fiilis kun seisot Helsinki-Vantaan lentokentällä joskus aamukuudelta ja vedät tsufet ja croisantin tauluu ennen jotain helvetin pitkää lentoa, se on ihan mahtava.

Aasian jos ja kun lähden, niin suuntaan Kaakkois-Aasian jossa haluan nähdä Malediivit, Sri Lankan, Malesian, Filippiinit, Nepalin, Vietnamin ja tietysti Thaimaan. Unohtamatta Balia, sillä yksi mun suurin tai oikeastaan jopa suurin matkailuun liittyvistä haaveista on viettää yö Balilla, sellasella bungalowissa meren yläpuolella. Sitten voisin kuolla onnellisena. Tai oikestaan näin sukeltamista harrastavana, haluaisin ensin nähdä merenalaisen Aasian, se on varmaan sanoinkuvailemattoman upea. Sitten mä voisin kuolla onnellisena.

travel1

Reissaamisen lisäksi laittaisin rahaa kotiimme. Mulla oli tosi pitkään hakusessa värimaailma, tyylisuunta - no oikeestaan olin täysin hukassa meidän olohuoneen suhteen. Se kun ei ihan toimi niin, että sinne ostaa kaikkea kivaa ja toivoo niiden sopivan yhteen - niin tuskin tulee käymään. Sitten ihana avopuolisoni meni maalaamaan yhden seinän harmaaksi ja se muutti koko huoneen ilmeen hyvällä tavalla. Uuden sohvan myötä ruokapöydän tuolitkin menivät vaihtoon ja vihdoin alkaa värimaailma ja suuntaus olemaan selvillä.. Vielä tarvitaan kaikkea pientä ja vähän isompaakin hankintaa, joten osa kymppitonnista uppoasi sisustukseen.

decorate1

Jos kaiken tämän jälkeen rahaa jäisi vielä käteen, niin loput menisivät ehdottomasti yhteen materialistiseen unelmaan eli merkkilaukkuun. Laukkuvalinta on myös ihan obvious, eli Célinen luggage tote / phantom tote. Väreistä musta on tietysti kaikista rakkain, mutta miten siisti tollanen pirtsakka oranssi olisikaan! Well, someday...

celine1

Jos sulla, niin kuin mulla, löytyisi hyvä sijoituskohde kymppitonnille, niin käy ihmeessä osallistumassa tähän kilpailuun Libressen kampanjasivuilla.  Osallistuminen tapahtuu keräämällä pisteitä Libresse -pakkauksista tai pelaamalla online-peliä täällä. Sinun tulee myös kertoa, miksi juuri sinun kuuluisi voittaa tuo 10 000 euroa. Onnea peliin!

        unnamed-700x458

1 kommentti:

  1. hyvältä kuullostaisivat suunnitelmat! xx

    hillamaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista