tiistaina, huhtikuuta 8

PERFECT DAY

chill1

chill3

chill44

chill2

VILLATAKKI H&M / TOPPI 6KS* / KORUT GINA TRICOT, H&M, NELLY

Tänään on ollut just sellanen päivä. Myöhästyin aamutunnilta 20 minuuttia ja ajattelin, että turha sinne kouluun on mennä enää ollenkaan ja torkutin kahteentoista. Tiedän, että toi mun ajattelutapa ei oo kovin tuottoisa jos ajatellaan koulumenestystä (ja se onkin ehkä syy, miksi käyn sitä vielä tän ikäsenä) mutta joskus vaan täytyy ottaa vähän aikaa itselleen.. :D Ihme kyllä, olin mennyt edellisiltana jo ennen 11 nukkumaan, joten aika jännä etten aamulla päässyt ylös ajoissa. Ehkä se johtu noista virolaisista raksaäijistä, jotka alko remppaamaan jo viideltä. Tai ainakin se tuntu siltä..

Ei mun päivä mennyt kuitenkaan ihan kokonaan hukkaan: selvisin salille asti! Vaikka se nyt ei oo ihan mikään Mount Everestille kiipeämiseen verrattavissa oleva juttu, oli mun pakko antaa itselleni pieni taputus olkapäälle. Mulla on nimittäin ollut salikortti reilu 3 viikkoa ja tää oli ensimmäinen kerta, kun olin treenaamassa.. mutta tästä se lähtee! Eikä se ollut yhtään niin perseestä, kuin mitä muistin.  Oikeestaan ihan jees.

Loppupäivä menikin ihan rennoissa tunnelmissa, rennoissa vaatteissa. Nyt istun faijan luona Gin & Tonic kädessä, vedettiin just pihvit tauluun ja naurettiin mun siskon kaa videoille, joita se oli kuvannu ja muokannu jollain appilla niin et naama ja ääni kuulostaa ihan joltain alienilta :D Niinhän se menee, että hulluilla on halvat huvit - mut idiooteilla ilmaset!

Hyvää yötä pus  

23 kommenttia:

  1. Ihanan värikkäät ja keväiset rannerenkaat! Pitääkin käydä katselemassa kaupungilla mitä löytyy, olisi kiva kevääksi jotain uutta hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! mun oli ihan pakko ostaa noi, vaikka ei sillä hetkellä olis ollut varaa yhtään mihinkään ylimääräseen.. piristää asua kivasti mun mielestä!

      Poista
  2. Tää on jotenki mun mielestä imelä kommentti mutta pakko vaan silti pistää, oot niin huipun olone tyyppi!! Vitsit jos asuisin pk-seudulla niin stalkkaisin sut varmasti kii jossai ja esittelisin itteni! Sun ajatusmaailma (okei toki pelkästään blogin kautta katsottuna) vaikuttaa niin samalta ku mun, meillä vois olla hauskaa yhessä! >:D hahah, oonpa hämärä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah voi vitsi, mitäköhän siitä tulis jos kaks hämäräheikkiä yhdistäis voimansa :D jotain suurta perhaps! ehkä vielä törmätään! :)

      Poista
    2. ps. tulipas hyvä fiilis tästä sun kommentista!

      Poista
  3. Upeita kuvia! Kaikki korut näyttävät tosi ihanilta.

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 tykkään itse kanssa ihan hirveesti kaikista kultaisista sormuksista :)

      Poista
  4. Oi, kun sun tukkas on ihanalla tavalla "sekaisin" ! Toimii tommosen rennon asun kanssa kivasti! :)))

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mustaki! kiharat ois melkein pilannut tyylikokonaisuuden :D

      Poista
  5. Millä salilla käyt :) vaikka nyt olitkin ekaa kertaa treenaamassa ni vaikuttiko hyvältä paikalta jne :D! Mä koitan löytää itelleni jotain suht edullista salia päälaupunkiseudulta...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. evolla, oon käynyt siellä aiemmin muutaman kerran kun helmikuussa niillä oli sellanen kampanja et kun lähetti tekstarin, niin sai koodin jol pääs treenaamaan kolmeks päiväks. mähän pakotin sit kaikki sukulaiset ja ystävät lähettämään ton viestin ja treenasin melkee kuukauden ilmaseks :D

      mutta tota evoa voin kyllä suositella, se on 40e/kk ilman sitoutumista. ryhmäliikuntatunteja ei oo, mutta tilat on siistit ja viihtyisät :) laitteita on ihan hvyin, ei ehkä niin paljon ku jossain elixialla, mutta vapaapainoja niittenki eestä! tykkään :)

      Poista
  6. Mikä sen appin nimi on? Pakko saada tietoon! :D

    VastaaPoista
  7. Moikka! Ihania kuvia ja kiva asukokonaisuus <3 Minkälainen nettikauppa tuo 6KS on mielestäsi? Onko siellä minkä hintaset postikulut ja tuleeko tullimaksuja? ja vastaako ne koot kokojaan :)? Kiva jos vastaisit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen pari kertaa tehnyt nyt vasta yhteistyötä heidän kanssaa, valitettavasti en tiedä postikuluista mitään koska saan tuotteet ilmaiseksi, mutta tulliin ne eivät ole kyllä kertaakaan jääneet :) koot on vastannu kokojaan, muutama paita ja takki mulle siis on tullut ja kaikki S-koossa ja sopivia :) sieltä löytyy aika kivoja juttuja mun mielestä, erilaisia. ja kiitos!<3

      Poista
  8. saaks kysyä mistä noista kaupoista toi rannekoru on? :) tosi ihana :) niinku säkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. gina tricotista :) voi kiitos, toinen<3

      Poista
  9. Tosi kivat kuvat! Ja sun hiukset ja toi asukokonaisuus on ihan täydelliset! <3

    VastaaPoista
  10. käyn aina välillä kurkkaamassa sun blogia ja aina hervoton nauru :D! Ihanaa kun on samantapainen ihminen ku minä :D! Vaikka ollaaki ihan erilaisia niin silti nää tekstit on kuin mun suusta :D! esimerkiksi just nää perus ''siel salil ei ollukkaan niin perseestä ku kuvittelin ja kouluu oli ihan turha mennä ku 20min jo myöhässä'' :D Suoraa puhetta! Siitä mä pidän :D Monet varmasti ajattelee että on jotenki negatiivinen ihminen ku -koulu tosiaan on perseestä ja se salilla käyminenki on aluks ihan yhtä helvettiä- mutta se on vaa yksi (tai kaksi) mielipidettä miljoonien joukossa ! Turha sitä esittää, että siellä käyminen olis ihanaa jos ei oikeesti ole :D! T, viidettä vuotta lukiota käyvä :'D!

    VastaaPoista
  11. http://www.richchicksjewels.com/collections/handbags/products/chanel-perfume-bottle-no5-clutch-bag

    :D

    VastaaPoista