tiistaina, huhtikuuta 8

LOVING LEO

leo4

Ja ei, en nyt puhu DiCapriosta (vaikka yhtä hyvin voisin) vaan tietysti rakkaudestani leokuosia kohtaan. Nuorempana yhdistin leopardikuosin aina jotenkin vanhoihin, ilkeän näköisiin mammoihin. Sellasiin Cruella De Viliä muistuttaviin. Ja tietysti olin sitä mieltä, että leokuosia tuskin mun päällä nähdään (ainakaan seuraavaan 50 vuoteen). No, taas löytyi yksi pukeutumiseen liittyvä asia jonka suhteen olen täysin kääntänyt kelkkani, nimittäin mä olen hulluna leokuosiin!

Viime kesänä onnistuin haalimaan pari vaatekappaletta leopardiprintillä kaappiini, mutta muuton aikana ne jotenkin mystisesti katosivat.. Joten nyt ennen kevättä oliskin sopiva aika päivittää tilanne ja siksipä oonkin taas kolunnut lähestulkoon kaikki mahdolliset nettivaatekaupat etsien täydellisiä leokuosisia shortseja, slipareita ja noh, oikeestaan kaikkea missä tuo uljas printti näkyy. Sliparit löytyi, nyt haaveilen takista ja täydellisistä shortseista leoprintillä. Todellinen must have!

leo22

Onko muita leokuosiin hullaantuneita?

12 kommenttia:

  1. Mä oon kans!! Ostin lontoosta leolökärit ja niistä tuli kertaheitolla mun suosikit :-) Sliparit viel kun sais <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vouu leolökäritkin olis kyl niin jees ;D <3

      Poista
  2. Mä oon hurahtanu siihen jo aikaa sitten :D Täältä löytyy leolökärit, leohuiveja, leotoppeja, leopaita, leoclutch jne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tajuu vasta ihan vähän aikaa sitten "löysin" tän :D pakko hamstrata <3

      Poista
  3. Mä kans! Leokuosinen bleiseri on parhaillaan matkalla mun luokseni. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  4. mä taas oon ihan ylikäyttäny sen kuosin..:-D vuosina '08-'11 sitä näki mun päällä nii paljon, että heitin vuoden alussa myyntiin kaikenmaailman leohuivit ja paidat. puhumattakaan sukkahousuista ja farkuista..nykysin jos poikaystävä sanoo jostai leopaidasta et sopis mulle ni pyöritän tosi ahkerasti päätäni. harmittaa jopa yks river islandin nahkatakki, muute niin ihana mut leokuosiset hihat..:/
    mut varmaa syksyl oon taas eri mieltä ja leot maistuu (kuviona) jälleen :-D
    ps. itsehän olin tosi kova leonardo-fani 14-19vuotiaana..voi niitä aikoja! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :'D mulle tulee mitä luultavimmin käymään ihan samalla tavalla! =D

      Poista
  5. Leokuosi = hyi yök.

    Leonardo DiCaprio = ui nam!

    VastaaPoista
  6. Leokuosi on kiva, kunhan ei sorru käyttämään liikaa kyseistä printtiä asussa. Yksityiskohdissa menee :)

    VastaaPoista
  7. Ite en oo iha vielä lämmenny leokuosille mutta pikkuhiljaa! Tuli käytettyä tuota kuosia joka muodossa 2008-2009 pissis vuosina ja on jäänyt niin pahat traumat siitä...:D

    VastaaPoista