lauantaina, huhtikuuta 19

HOLIDAY FEELINGS

kallio2

Hi   Kun mun työkaverit kysyi multa, että mitä aion pääsiäisenä, tuli vastaus aika yllätyksenä: en mitään. Normaalisti mun kalenteri olis ollut täynnä kaikenmaailman kissanristijäisiä ja tietysti bileitä, mutta ei tällä kertaa. Tämän loman mä nimittäin halusin käyttää niihin asioihin, jotka aina darrassa jää vituttamaan kun ei niitä pysty tehdä. Eli siis käydä lenkillä ja salilla, syödä hyvin, lukea ja tietysti blogata sekä ennen kaikkea nauttia hyvästä säästä! Siis muutenkin kuin sälekaihtimien takaa..

b4

Eilinen alkoikin kunnon powerwalkilla, jonka jälkeen söin tuhdin aamupalan ja luin kaikki lukemattomat Cosmot. Jossain vaiheessa Sofia soitti mulle sen alakerran terdeltä, enkä mä tietenkään voinut vastustaa kiusasta ja lähdin sit yhille.. Tollanen sää ja kaikki! No niinku aina, yhet vaihu toisiin ja kolmansiin ja yhtäkkiä pöytä olikin täynnä ruski standardia ja jekkushotteja.. Mihinkäs se koira raidoistaan pääsisi vai miten se meni :D

b1

b3
Kunnon styge treenatessa = parasta. Tuntuu, että siitä saa enemmän irti ja kun musa pauhaa täysillä korvissa se jotenkin motivoi antamaan vielä enemmän. Mulla ei pitkään aikaan ollut mitään musasoitinta, kunnes ostin tän iPodin ja vitsi miten hyvä ostos olikaan! Ilman tätä en vois kuvitellakkaan lähteväni lenkille =D Ja maistuu salikin ihan eriltä kun taustalla soi täysillä Neelix eikä mikään NRJ renkutus.

Loppulomasta koitan aktivoitua blogin suhteen. Mun kamerahan meni tosiaan noin viikko sitten rikki ja nyt sain uuden Canonin käyttöön, ongelma on vaan etten osaa oikein käyttää sitä :D Mun vanha Sony oli jotenkin paljon helppokäyttöisempi! Mutta harjoitus tekee mestarin varmaan tässäkin asiassa, pysykäähän kuulolla :) Juttuja on tulossa ainakin mun uusista hiuksista ja ripsistä! 

b5

Ihanaa launtaita kaikki, nyt mä käännän subille ja uppoudun Harry Potterin taikamaailmaan loppuillaksi!

love1

18 kommenttia:

  1. Kerranki joku on samaa mieltä NRJ:stä mun kanssa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo, sitku ne biisit tulee viel joku kolme kertaa saman,tunnin aikana :D

      Poista
  2. missä käyt laittamassa ripset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pausessa, viidennellä linjalla :) paras

      Poista
  3. Love your shoes on the first pic :)
    http://pialunja.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Wau sulla on upeen väriset hiukset! Ja eka asukuva on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Pidän tästä väristä kans enemmän kuin aiemmasta :)

      Poista
  5. SPEED! Kiitoskiitoskiitos ton biisin muistuttamisesta! ♥ Oli jo unohtunu, vaikka joskus tuli tota stygetettyä huolella..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, löysin niin paljon kaikkee vanhaa kunnon jytää uudestaan, ku öisäilin noita ipodilla..hehe :)

      Poista
  6. Ihana toi sun tukkas! Lisäkuvia odotellessa!! :))

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista