tiistaina, maaliskuuta 18

LEO SNEAKERS

leoleo11


Finally, they're mine! Tai finally ja finally, eihän toimituksessa mennyt kuin pari hassua päivää. Etsimisessä sen sijaan meni ikuisuus, olin jo suunnitellut alkavani säästää Célinen leotossuihin, sillä River Islandin versio on ollut Asoksella jo pitkään loppuunmyyty. Sitten bongasin nämä ihanuudet Nellyltä, kokoja vaan ei tietenkään ollut. Laitoin varmuuden vuoksi kokoseurannan päälle (onneksi!) ja kun viime viikolla sähköpostiin kilahti se maaginen viesti "kokoasi löytyy nyt meiltä", niin ei mennyt varmaan minuuttiakaan ku olin jo ehtinyt pistää tilauksen tulemaan =D 37 koon kengät on kyllä pikkusen naftit, mutta pistetään sormet ristiin että ne venyis tosta vielä! Tai hei, jos joku sattui tilaamaan kolmekasit ja haluaa vaihtaa, niin feel free to contact me :D Palauttaa kun en uskalla enää siinä pelossa, ettei mun kokoa sitten olisikaan saatavilla. My precious, haha!

leoleo5
Nyt en malttais millään oottaa lämpimiä säitä, että voisin laittaa nää jalkaan kaupungille. Mustiin pillifarkkuihin yhdistettynä, toimii ku unelma! Mua ei varmaan koko kesänä tulla näkemään sitten muissa kengissä! Tai no, ehkä korkeintaan niissä Air Forceissa, heti kun saan vaan hillot kasaan... (;

LEO SNEAKERS HERE


22 kommenttia:

  1. Eikös noi oo ihan kangaspopot? :P Jos on nii kokeileppa semmosta kikkaa et kastele ne, laita jalkaan sukan kanssa tai ilman ja pidä jalassa jonkin aikaan, joilloin ne venyy :) Toimi mulla viime kesänä yksiin popoihin jotka istuu nyt ku unelmat :)!

    VastaaPoista
  2. noihan on ihan järkyttävät :D

    VastaaPoista
  3. Noi on ihan täydelliset! I want them too ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vihdoinkin joku joka ymmärtää hienojen kenkien päälle! :D <3

      Poista
  4. hihi mulla on samanlaiset! niin ihanat! :-----)

    VastaaPoista
  5. Mäki oon kuullu sellasen kikan että märät vaikkapa miesten löllötennissukat jalkaan, kastele ne ja kengät jalkaan ja johan venyy sen verran ettei pieni naftius haittaa :)

    VastaaPoista
  6. aika rumat joo kun vertaa asoksen omiin samantapaisiin mitkä maksoi 25e ja on paljon nätimmät <3

    VastaaPoista
  7. Hyi helvetti mitkä teinikengät :D

    VastaaPoista
  8. sori vähän offtopic, mut minkä kirjan luit viimeks? oliko hyvä/suositteletko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luin äikän kurssia varten juoppuhullun päiväkirjan. ei ihan sellanen kirja minkä itse valitsisin iltalukemiseks, mutta pakko myöntää aika viihdyttävä :) se on myös aika nopeasti luettavissa, joten just sopiva esim koneeseen tai pitkälle automatkalle :)

      Poista
  9. http://www.asos.com/ASOS/ASOS-DOCKLAND-Plimsolls/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3431781&SearchQuery=leopard%20shoes&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Leopardprint

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta taas nuo asoksen kengät ei ole niin hyvännäköset mitä nää nellyn!:D

      Poista
    2. joo mä kans odotin paljon mutta munkin mielestä nellyn on kivemmat!

      Poista
  10. Oliko sulla nyt siis ylppärit ja millon sulla on tarkoitus valmistua?

    VastaaPoista
  11. Mitkä on sun tän hetkiset lemppari deep house biisit? :)

    VastaaPoista
  12. Mua ehkä vähän harmittaa, mutta jollain tapaa taas ei. En oo pitkään aikaan käynyt lukemassa sun blogia, koska et oo mun mielestä enään se sama cool ja itsevarma sekä sanavalmis typy! Oot liian aikuistunut ja jotenkin "glamour" :D Pahalla en tarkota, käyn välillä kattomassa mitä sulle kuuluu ja kiva että sulla menee hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tää aikuistuminen ei mun mielestä oo missään nimessä ollut huono juttu, päinvastoin! mutta oikeessa oot, en oo enää se sama vanha itsevarma ja sanavalmis janni, joka joskus olin. itsevarmuushan kumpuaa siitä, että tietää kuka on ja on valmis seisomaan sen takana, mutta sit kun oma identiteetti on hukassa, se on vaikeeta. mua ihan suoraansanottuna vituttaa se mitäänsanomaton pliisu hiiri, mikä musta on tullu.. mihin katosi asenne?? no ehkä se löytyy, kun löydän itteni, toivotaan niin. mutta muuten menee hyvin! :)

      Poista