maanantaina, maaliskuuta 17

Get the style of...

v9

v4

PUSERO MANGO / HOUSUT MICHAEL KORS / KORKOKENGÄT CHRISTIAN LOUBOUTIN / LASIT RAY-BAN

Victoria on yksi mun suurimmista tyyli-ikoneista, ehkäpä jopa the ikoni. Aina niin tyylikäs ja ah niin chic! Tässä yksi mun lemppariasuista, jonka innoittama kokosin pikku kollaasiin. Värit ei niinkään ole mun juttu, joten tää musta-valkoinen asu kolahtaa ja lujaa! Ja tuo laukku hipoo täydellisyyttä - se on itseasiassa Victorian omasta mallistosta. Haluaisin itsekin kesäksi jonkun vastaavan, mulla kun on lähes poikkeuksetta aina musta laukku.. Valkoinen on niin fressi väri ja se raikastaa kivasti melkeinpä minkä tahansa asukokonaisuuden. Löytyykö ruudun toiselta puolelta muita mrs. Beckham faneja?
v3

3 kommenttia:

  1. Olen montavuotta sun blogia lukenut ja ihana huomata, miten olet kasvanut tyylillisesti ja ihmisenä todella upeaksi naiseksi! Keep on going :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ihanasta kommentista! kohti parempaan ;D

      Poista
  2. Victorialla on ihana tyyli! Jos tykkää klassisesta ja naisellisesta niin Miranda Kerr inspiroi kanssa aina ;D

    VastaaPoista