keskiviikkona, maaliskuuta 5

BLOW UP

blow289


Hello darlings 

Myönnän, olen ollut melko laiska bloggaaja viime aikoina. Melko laiska oikeastaan kaiken suhteen, olo on ollut melko voimaton ja viime päivät oonkin vaan maannut sängyssä ja tsiigannu Sons of Anarchya. Kämppäkin muistuttaa lähinnä kaatopaikkaa, keittiössä on pakko laittaa silmät kii tai alkaa ahdistaa. Tänään oliskin edessä varsinainen siivousurakka, kuhan vaan jaksanut psyykata itteni ylös tästä sängystä. Uppaan vaan eka päivän asu kuvat viime tiistailta ja sitten saa luvan alkaa!

blw11
collage11

Mä harvoin käyn Mangossa, mutta kun sellanen avattiin Selloon niin pakkohan sielläKIN oli käydä. Blow Up -college itseasiassa kiinnitti mun huomion kaupan ulkopuolelta ja ihasteltuani sitä lähemmin sisällä tiesin heti, että se lähtee mukaan kotiin. Asukokonaisuus rakentuikin siis collegen ympärille, toimii hyvin kauluspaidan kanssa - tai ilman! Jalassa mulla on uudet Zaran farkut (ne vaan on parhaita!) jotka on täyttä rakkautta  Väri ei kulu, muoto pysyy ja hintakin oli sopiva, n. 35€.

blowww

COLLEGE MANGO
PAITA ZLZ*
FARKUT ZARA
SAAPPAAT HUNTER
SORMUS NELLY

7 kommenttia:

  1. sulla on kyllä täydellinen kroppa mihin tahansa vaatteisiin!! tääkin asu on aivan ihana! :) <3

    VastaaPoista
  2. kaunis asu kuten aina!

    VastaaPoista
  3. Mäki olin ihan hulluna Zaran farkkuihin. Istu ku nakutettu ja oli just sopivan pituset nilkkapituksiks! Mut nyt about kuukauden sisään mun molemmat lempparifarkut, sattumoisin just Zarasta, repes käyttökelvottomiks!! Vähän usko horjunu ja siks kans ekassa lauseessa imperfektimuoto.. Jospa kolmannet kuitenkin kestäis, eikä pettäis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ähh eikä! pitääkin olla sit tosi varovainen, vaik ei tolla hinnalla mitään leviksiä saa, niin kyl noimun mielestä dr denimit voittaa :)

      Poista
  4. Sun postaukset on niiin täydellisyyttä ♥

    VastaaPoista