keskiviikkona, helmikuuta 12

TIGER FEVER

406d27bf6af5fcf11be1da0926854cd2

Viikon ihastus on tällä kertaa Kenzon tiikeri collari, joka on aivan ihana! Väreistä harmaa on oma lemppari, toisaalta värikäs on kyl kans aika cool.. Nään jo sieluni silmin itseni tuo päällä, kireissä nahkahousuissa ja avokorkkareissa. Muy bien. Uudet nahkahousut on kanssa ostoslistalla kevääksi ja mitä enemmän vetoketjuja sitä parempi! Olen sivusilmällä etsinyt täydellistä paria, mutta kaikki, jotka olen tähän asti kelpuuttanut, ovat olleet hinnaltansa sitten lähemmäs tonnin luokkaa.. :D Ja tonnin byysat on kyl vähän liikaa mun lompakolle, voi olla että sellasesta ei heti elvyttäis. Kenzon tikrupaidastakin joutuisi pulittamaan sen 200 euroa, mutta sen mä olisin vielä valmis maksamaan.. Olenko hullu?

KENZO TIGER SWEATSHIRT HERE

11 kommenttia:

  1. Itsekkin iskin viime kesänä silmäni tohon kenzon tikrupaitaan, sen verran on kuitenkin hinta korkealla, että päätin suosiolla tyytyä nellystä löytyneeseen Sparkzin (melkein samanlaiseen) tikrupaitaan :)) Kannattaa tsekata, jos ei viitsi eurojaan sijoittaa kenzoon, hinta taisi olla jotain 40€ luokkaa! :))

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hitto en kyl ainakaan nyt löytänyt kun koitin ettiä, mutta kiitos rosa kuitenkin vinkistä! on toi kyllä niin ihana <3

      Poista
  2. mulla on tollainen paita mustana, tilasin ebaysta ja taisi maksaa jotain 10e, kannattaa kattoa sieltä :)

    VastaaPoista
  3. haha miksen mä heti tota tajunnut! pitääkin laittaa illalla tilaukseen :)

    VastaaPoista
  4. olet hullu mutta välillä pitääkin ;)

    VastaaPoista
  5. Sä oot kyllä mun topviis girl crusheis! Tiedä se et oot upee :) Ja nii oli mulla asiaaki, mitkä mahtaa olla sun lempiräppäreitä / lempibiisit atm? Mun mielestä Paperi T:llä on ehdottomasti kovimmat verset!

    VastaaPoista
  6. Mä haluaisin kanssa Kenzon tiikeripaidan. En taida tosin raaskia ostaa sellaista, koska ne on niin överikalliita. :/

    VastaaPoista