sunnuntaina, helmikuuta 16

Sunday thoughts & outfit

sun13

sun8

Ciao  Sunnuntain outfittia, kerrankin kun mulla on mahdollisuus postata! Olen nimittäin lupautunut 30 päivän mittaiseen tietokonekieltoon kotona, mikä tarkottaa sitä että toin oman rakkaan macbookin tänne äidille ja seuraavan (vajaan) kuukauden täällä (=äidillä) onkin ainoa paikka missä voin käyttää sitä. Siksi blogissakin on ollut vähän hiljaisempaa.

Kirjotan tätä erä- sekä pelitauoilla, joten ajatus vähän katkeilee.. mutta niin, päivän asuun! Selloon tuli vihdoin ja viimein BikBok, mistä olin ihan onnessani ja Cubuskin aukeaa ihan pian..! Avajaispäivän kunniaksi siellä oli kaikki -30% ja pakkohan mun oli käydä pyörähtämässä - eikä muuten ollut turha reissu. Maailman täydellisin v-aukko toppi, tietysti spagettiolkaimilla sai uuden kodin mun vaatekaapista. Se kun on jo täynnä samantyylisiä mustia, mutta ei yhtään valkoista, joten tää tuli kuin tilauksesta (; Mukaan lähti myös ylhäällä näkyvä uusi ihana rannekoru, jonka kaveriksi on melkein pakko hakea samanlainen kaulakoru. Mä oon nimittäin ihan in lööv tollasiin gypsy/piraatti -tyylisiin koruihin, joita on alkanut näkyä hirveesti!

sun9sun99

TOPPI BIKBOK
FARKUT DR.DENIM
TAKKI MONKI
KENGÄT CONVERSE
KORU BIKBOK

sun17

xxx, Jannina

31 kommenttia:

  1. Laitetaanko noihin spagettiolkaintoppeihin alle mitään rintsikoita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mä ainakin laitan :D olkaimettomat :)

      Poista
  2. Ihan huikee toi rannekoru. Naaam

    VastaaPoista
  3. Ooh mikä ihana asu! Oon kans ettiny tollasta paitaa, oliks kallis?:) ja miks konelakko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oisko ollut 20e ja siitä vielä se -30%, niin ei paha! konelakko koska tää internetprinsessa haluu antaa vähän huomioo myös poikaystävälle :-D ja aattelin kans poistaa facebookin!

      Poista
  4. Oli pakko tulla kommentoimaan sillä, luin eilen illalla tämän postauksen ja näin viime yönä tosta sun topista unta.. Ehkä se siis tarkoittaa sitä, että sellainen on saatava! ;D Ainakin sun päälläsi se on niin täydellisen näköinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah eikä :D sit se on varmaan pakko hakea! jännä miten oudoimmatkin asiat löytää tiensä uniin :D mä näin toissayönä unta että kävin laittamassa uudet pidennykset, mutta kampaaja vastoin mun tahtoa laitto pinkit pidennyksrt, jotka olikin loppupeleissä ihan siistit.. ;D

      Poista
    2. Jos tuo tarkoittaa nyt, että sun tarttee mennä kampaajalle laittaa pinkit pidennykset ;D haha

      Poista
  5. miksi sulla on jalat tuollaisessa asennossa joka kuvassa jossa jalat näkyy? :D koitatko saada niitä laihemman näköiseksi, siksi voisin kuvitella miksi käytät tuota asentoa. Olet jo niin laiha, ihan liiankin laiha, et mitenkään "fitt-laiha" niinkuin varrmaan koitat olla. mutta siis että tuo ei näytä niin hyvältä, sulla pelkkää luuta paikat muutenki :D anteeksi törkeyteni mutta sanoin mielipiteeni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa en tiiä, otan aina lähemmäs sata asukuvaa ja valkkaan niistä vaan eniten visuaalisesti mun silmää miellyttävät, voi olla että ne missä näytän hoikimmalta miellyttää sit eniten :D ja sikspä tässä salillä käydäänkin et joskus olis fitlaiha! :)

      Poista
  6. mikä ton topin malli on?:)

    VastaaPoista
  7. Janni sä et voi olla noin saatanan täydellisen kaunis.. rupes nyt oma nassu vituttaa :D <3

    VastaaPoista
  8. Sulle sopii tuollaset topit, koska ne huijaa uskomaan, että sulla muka olisi jonkinlainen rintavarustus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä :) se onkin syy miksi käytän näitä

      Poista
  9. missä oot töissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en halua kertoa siitä sen enempää blogissa :)

      Poista
  10. Eksyin nyt ensimmäistä kertaa blogisii ja ensisilmäys on kyllä mahtava. Mukavan yksinkertainen ja kuitenkin persoonallinen...Ehdottomasti seurauslistalle :)

    Ja toi asu on mukavan rento ja tyylikäs!


    http://omanelamanikuningas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon kommentistasi ja ihanaa, jos olet tuota mieltä :) kiitoskiitos <3

      Poista
  11. millasia olkaimettomia tollasten kanssa voi siis käyttää? heeellp :D<3 ihan perus joku balconette-malli vai josta saa olkaimet pois..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla ainakin on käytössä ihan jotku perus h&m balconette liivit, josta oon ottanut olkaimet pois :) ei näy mistään ja muutenkin tosi mukavat päällä!

      Poista
  12. Aivan ihana asu, vaikken vaaleista sävyistä yleensä välitäkään. Sulle ne kuitenkin sopii loistavasti!

    Mä muuten ihastuin sun blogiisi ihan älyttömästi! Miten mä en ole löytänyt "sua" aiemmin? :O Sait uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ja suosin yleensä pukeutumisessa aina mustaa, kokomustaa, mutta nyt kevään tullen on jotenkin avannut silmäni ja rakastunut valkoiseen ja pastelleihin! :D ja kiitos paljon, ihanaa että tykkäät! :)

      Poista
  13. Toi on tosi kiva tuo toppi! Ja ihanan hempeet sävyt koko asussa :) Laitoin sulle muuten sähköpostia liittyen erääseen mun projektiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! pitääkin tsekata, jäänyt taas toi s-posti ihan huomioitta :D

      Poista