tiistaina, tammikuuta 28

SPRING WANTIES

Mä ehdin aamulla jo innostua, kun mittari näytti vain miinus kahdeksaa. Iloitsin paukku pakkasten (ainakin hetkellistä) ohimenoa niin paljon, että lähdin töihin ohuessa pikkutakissa. Ilman pipoa. A big mistake! Ei se -8 astetta vielä mikään kevät ole ja tuntui ainakin tuplasti kylmemmältä tuulen puhaltaessa takkini läpi. Junaa venatessa mä vannoin itselleni, että tästä lähtien duunivaatetuksena toimii toppatakki ja UGGit, vaikka sitten vappuun asti :D No, onneksi nämä kylmät säät eivät estä haaveilua ja mä kokosinkin teille oman pienen wish listin kevättä silmällä pitäen..

coats
river

Villakangastakki. Pastellinvärinen ja pitkä, baby pink toimii hyvin! Toisaalta myös harmaa olisi ihana, ei tarvitsisi hypätä niin kauas pois omalta mukavuusalueelta (=musta). Pakko kyllä sanoa - en tiedä johtuuko se lumen mukana tulleesta valosta - mä alan lämmetä yhä enemmän ja enemmän kevään hittijutulle, eli kaikille ihanille pastelliväreille.. Tiensä mun sydämeen on löytänyt myös valkoinen ja tätä valkoista kangastakkia kävinkin tänään ihailemassa Mangossa.

shoes2

Tennarit. Niken Air Forcet on ollut have2have -listalla jo hetken, ongelma oli vaan etten osannut päättää mustien ja valkoisten välillä. Olisi voinut melkein arvata, että valitsen mustat, mutta täytyy sanoa, että olen pikkuhiljaa kallistumassa valkoisiin. Ihanan raikas väri ja sopisi kevääseen täydellisesti! Katupölyn kanssa ei niinkään.. Niken lisäksi garderoobini suorastaan huutaa leokuosia ja tollaset sliparit olis kyllä täydelliset 

jeans1
jeans

Farkut. Vaikka olenkin vannoutunut pillifarkkujen käyttäjä, viimeaikoina olen lämmennyt yhä enemmän löysille ja boyfriend -mallisille farkuille. Ja tietysti mitä enemmän reikiä, sen parempi!

4 kommenttia:

  1. sulla on ihana tapa kirjottaa!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi, jään kyllä ehdottomasti seuraileen! :)

    sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oletko katsellut jo jotain sivustoa, mistä tilaisit niket? Olen itse metsästänyt noita ja ei tunnu löytyvän mistään :/

    VastaaPoista