lauantaina, tammikuuta 11

New Year's Eve

uv4

Uusi vuosi vaihtui tyttöjen kanssa, oltiin varattu sviitti Scandic Paasista. Hotelli oli ihan paras vaihtoehto uudellevuodelle, ainakin jos on lähdössä keskustaan bilettämään, sillä taksista on pilkun jälkeen turha edes uneksia. Jatkopaikkakin on varma ja jos sattuu hukkaamaan kaverin baariin (käy yllättävän usein) niin kaikki tietää minne tulla! Muuten ei oltu suunniteltu iltaa ollenkaan, mutta tällä porukalla kun on liikenteessä pysty jo etukäteen ennakoimaan, että yöllä tanssitaan Millan tahtiin Circuksessa.. Ja niinhän siinä kävi! Mennään kuitenkin ajassa vähän taaksepäin, kello kuuteen illalla kun saavuttiin hotellille (toiset ajallaan, toiset myöhässä..) vinkkupullojen kilinän saattelemana..

Kaikkien harmiksi (tai onneksi) mulla ei oo hirveesti kuvia koko illasta, sillä viimeksi kun olin baarissa mun laukku pöllittiin ja vannoin etten enää ikinä ota kameraa, saati baarilaukkua mukaan kun lähden ulos. Alkuilta taas meni tytsyjen kanssa laittautuessa ja juoruillessa, kunnes yhtäkkiä kello löi puoli 12 ja mimmeillä tais mennä pasmat sekasin koska tietysti tasalta piti olla "jossain".. No, voitte tietty arvata kenellä oli hiusten kihartaminen vielä aika pahasti kesken siinä vaiheessa kun taksi oli pihassa :D Muuten ilta oli oikein onnistunut, kellon lyödessä 12 kilistettiin Circuksessa (kaikkien muistikuvien mukaan ainakin.. ) ja ilta jatkuikin hyvän musiikin ja seuran parissa! Ainoa asia, mikä jäi vähän harmittamaan, oli ettei ehditty/jaksettu testata meidän sviitin saunaa. Ehkä ensi kerralla sit :)

Alusta asti mulle oli selvää, että uutena vuotena haluan laittaa päälleni glitter mekon. Oikeastaan alunperin suunniteltiin kaikki neljä tyttöä, että laitettais glitter mekot ja sit kimallettais kilpaa, mutta tiukan aikataulun ja loppuunmyytyjen lemppareiden takia suunnitelmat jäi toteuttamatta. Oltais muuten oltu hauska näky baarissa ;D Mä en kuitenkaan halunnut luopua ajatuksesta, sillä jos mä ehdin jo visioida jotain, niin mun päätä on todella vaikea siitä enää kääntää. Niinpä uuden vuoden mekko, jonka olin saanut lainaksi Sofialta, oli tietysti glitteriä täynnä  

uv

uv5

uv3
Catharina ja Niina 

11 kommenttia:

  1. onko toi yks sivellin hm:stä se bbvoide sivellin? jos on nii mitä mieltä oot siitä? levittyisikö sillä hyvin myös paksuhko meikkivoide ja imeekö se paljon tavaraa itseensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, tosin se on kicksistä ostettu :) tykkään paljon, eikä ime mun mielestä hirveesti. ja jokasen käyttökerran jälkeen mä "puserran" kaiken mitä se on ehtinyt imeä, eli ei mee hirveesti hukkaan kyllä! ja käytän tota ihan normaalin meikkivoiteen kanssa, suosittelen :)

      Poista
  2. Onko postauksessa olevilla kavereillasi blogeja? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo valitettavasti, vaikka melkein pitäs olla! molemmilla mimmeillä sen verran ihana tyyli <3

      Poista
  3. ihana asu sulla ollut :) mahtavaa uutta vuotta!

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Mistä oot ostanu ton nakedin luomiväripaletin?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! en tiedä, se on kaverin ja muistaakseni sanoi saaneensa sen lahjaksi joltain.. :)

      Poista
  5. Ihania tyttöjä, onko blogeja?

    VastaaPoista