perjantaina, tammikuuta 10

My Style Today

Fotor0109230413

Miten pahasti voikaan rytmit mennä sekasin parissa viikossa? Koko alkuviikko on mennyt parin tunnin yöunilla, koska lomalla valvottiin joka yö viiteen leffoja katsellen ja nukuttiin sit aina seuraavaan iltaan asti. Lukuunottamatta joulua ja uuttavuotta, me nukuttiin koko loma. Se oli ihanaa, mä sain just sitä mitä olin kaivannut; lepoa, ladattua akkuja uutta vuotta varten sekä viettää aikaa rakkaiden kanssa. Ja niihin lomalla nukuttuihin yli 12 tunnin yöuniin mä voisin kyllä tottua..  

yo3

TAKKI 6KS / FARKUT DR.DENIM /  KENGÄT JEFFREY CAMPELL / LAUKKU H&M / PIPO EBAY / HUIVI GINA TRICOT

stylee

Love, Jannina

14 kommenttia:

  1. Ihana toi takki! Sun blogi on ihan älyttömän siisti :)

    Janina Lisa k

    VastaaPoista
  2. ihana asu! varsinkin toho laukkuun rakastuin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon ihan rakastunut siihen :) ollut kyllä hintansa väärti!

      Poista
  3. Tosi kiva asu! :) Mistä oot löytäny ton väriset dr. Denimit??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. löysin ne äidin luota kaapista kun olin siellä yötä :D mutta muistaakseni noi on ostettu carlingsista.. tosin varmaan 4 vuotta sitten :)

      Poista
  4. ah alan tykkäämään sun tyylistä aina vaan enempi :) mikä koko sulla on tosta takista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mä alan vasta löytämään sitä ;D mulla on small

      Poista
  5. näytät laihtuneelta :(

    VastaaPoista
  6. mistä kengät ostit?

    VastaaPoista