keskiviikkona, tammikuuta 15

15/1

jann1

jann2

jann6


jann4

Heräsin tänään ihan kauheaan päänsärkyyn. Ei ihan migreenin tasonen, mutta niin paha että oli pakko ottaa vapaata duunista. Tässä on nyt viime aikoina kertynyt ihan sairaat univelat, joten teki ihan hyvää levätä ja nukkua puoleen päivään. Herättyäni en oo hirveen kauaksi sängystä päässyt, koko päivä meni lääkärireissua lukuunottamatta oikeastaan Modernin perheen parissa, mä ehdin katsoa puolet 4. tuotantokaudesta =D Se on ihan paras sarja pälytä kun on kipeenä, Blue Mountain State myös! Suosittelen, niitä katsoessa nauraa kyllä vatsalihakset kipeiksi. Vaihdoin myös paksummat peitot, sillä näiden pakkasten myötä mä oon palellut ihan hirveesti. Nyt mun sänky on lämmin pikku pesä  Pakko myöntää, että on ihan vähän ikävä vanhaa kotia, sen takkaa ja saunaa! Meillä kun ei oo edes saunavuoroa täällä :(

26 kommenttia:

  1. Mistä noi ihanat pörrösukat on:)?

    VastaaPoista
  2. mitämitä onko sulla ruskeet hiukset?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juurikasvu vaan, latvat on vaaleet :) just odottelen aikaa kampaajalle, et sais uudet pidennykset päähän!

      Poista
  3. mä en ymmärrä miten ihmiset jaksaa meikata kun on kotona kipeinä :D mä näytän aina aivan perseeltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään muuten ois, ellen ois ottanut blogiin kuvia.. :D

      Poista
  4. onpas ihanan valosia kuvia! :)

    liwipe.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, tykkään kanssa! kerrankin kun oli valosaan aikaan kotona ;D

      Poista
  5. Mistä katot modernin perheen 4. tuottaria? :)

    VastaaPoista
  6. Toi juoma näyttää hyvältä slurps! Mitäköhän se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiwi-ananas-banaani smoothie, vähän hassun värinen ku heitin sekaan punasta mehua :)

      Poista
  7. Mistä toi ihana karvapeitto on?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai se oo ihan vaan talja? :-) mitä huulipunaa sulla on tuossa kuvassa, ihana barbi :-)

      Poista
    2. se on h&m homesta, ihana! ja Sara, mulla on we care iconin punaa muistaakseni sävyssä 14 + meikkivoidetta :)

      Poista
  8. Onko sul sähköpostiosotetta mihin vois ottaa yhteyttä?

    VastaaPoista
  9. Miks et piirrä noita kulmias silleen luonnollisen näköseks? ei kukaan piirrä enää tommosia viivoja.. näyttää ihan teiniltä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä piirrän :D eikä ne luonnossa mun mielestä kovin luonnottomat oo, enkä noihin kulmiin jaksanut tällä kertaa oikein panostaa edes

      Poista
    2. Olempahan nähnyt huomattavasti luonnottomampiakin kulmia, musta ne on ainakin tosi kivat ! :) Nimimerkillä mulla on pari harvaa karvaa kulmissa ja joudun just piirtää sellaset luonnottoman näköset kulmat etten näyttäis ihan muumiolta... :/

      Poista
    3. mitäs epäluonnollista noissa nyt on :DDDDDDDDDDDDDDDD ihan normaalit kulmakarvat

      Poista
  10. ei vitsi rakastuin ihan täysillä tohon peilipöytään!! just semmonen mitä oon ettiny oii <3 mistä se mahtaa olla peräisin?

    VastaaPoista
  11. Ihania kuvia! ((:

    http://miakaroliina.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
  12. Missä käyt huollattamassa pidennyksesi? Ja kuinka paljon laitto/huolto maksaa? Oon ajatellu ottaa pidennykset, niin pitäisi löytää joku hyvä kampaamo :)

    VastaaPoista