keskiviikkona, tammikuuta 29

HAIR TALK

celine7
celine8

Ciao blogi ♥ Tänään oli jotenkin tosi kiva päivä, vaikka en tehnytkään mitään kovin jännittävää. Kävin salilla (olen taas innostunut liikkumaan!) ja otin varmaan 500 päivän asu -kuvaa ennen töitä :D Päällä mulla oli 6KS:ltä saatu nahkatakki ja paita, joista molemmista tuli heti lemppareita. Varsinkin toi Céline paita on täyttä rakkautta! Niin ihana 

celine15celine13

LEATHER JACKET & SHIRT 6KS
JEANS DR. DENIM
SHOES NELLY
SCARF ZOEY M.
ARMCANDY SHEINSIDE

celine10

celine18

celine9celine11

Huomenna onkin tiedossa oikein superkiva päivä, sillä tiedossa olis hyvän ystävän synttärilounas :) Sitä ennen käyn kuitenkin laittamassa uuden tukan ja voin kertoo, että siitä tulee ihan sika makee! En malta odottaa, vaikka pakko sanoa, että olen taas jo tottunut tähän lyhyeen malliin. Eikä se oo mun mielestä edes pahannäköinen, vaikka tietysti pitkät hiukset on aina pitkät hiukset. Instagramissa mua seuraavat tietääkin jo, että edellinen rakkaustarina pidennysten kanssa ei päättynyt onnelliseen loppuun. Eräs aamu olin tulossa paljujatkoilta kotiin ja rättiväsyneenä menin tietysti heti nukkumaan, hiukset märkinä ja auki. Iso virhe!!! Kuvan voi käydä katsomassa täältä, älkää järkyttykö liikaa. Yritettiin selvittää tota S:n kanssa monta tuntia, mutta eihän se selvinnyt yhtään. Mun teki mieli itkeä. Se oli ehkä maailman hirvein juttu ja sattui just ennen joulua, eli tietysti mun tuurilla kaikki kampaamot oli kiinni. Luojan kiitos S:n äiti on kampaaja, eikä mun tarvinnut kärsiä se hiton rastapallo päässä kun vaan jouluaatto. Joten varotuksen sana kaikille pidennykset omistaville: älkää missään nimessä IKINÄ menkö nukkumaan märillä hiuksilla, jos ne eivät ole letillä. Varovainen kannattaa olla myös ulkomailla, jos meette mereen uimaan. Mun siskolle kävi meinaan tasan sama juttu, kun se oli pari viikkoa sitten Kap Verdellä :'D Talk about bad luck!

celine5

xxx, Jannina

29 kommenttia:

  1. Janni ihana! <3 Nähdään taas pian!

    VastaaPoista
  2. Millä ihmeellä muokkailet sun kuvia :)? Nää on niin siistejä aina !!

    VastaaPoista
  3. Voi ei! :D muuten ihanat hiukset sulla<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin tykkään näistä ihmeen paljon! kiitos :)

      Poista
  4. ihan täydellinen asu, kaunis mimmi! <3 Hähh en tiennykkään että hiustenpidennykset tekee noin? Mistä se oikeen johtuu? :D siitäkö et ne on tavallaan "kuollutta hiusta" jo vai? sori oon ihan out näiden hiuspidennysjuttujen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon vilma <3 no en mäkään! en tiiä yhtään mistä johtuu, mun isän avovaimolle kävi samalla tavalla joskus kun se oli sukeltamassa ja hiukset oli letillä, ne oli kans rastottunu ihan pilalle.. pitää olla kyl hirveen varovainen noiden uusien hiusten kanssa :D

      Poista
  5. en tiennykkään että pidennysten kaa voi käydä noin :o mut täytyy sanoa että noi lyhyetkin hiukset sopii sulle tosi hyvin !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. trust me, en mäkään tiennyt! nyt onneks vähän viisaampana :D kiitos! :)

      Poista
  6. Blogisi taso on loistava tänä päivänä. Jatka samaan malliin... olet aikuistunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon kommentistasi! :) kai mä olen :D

      Poista
  7. aaa rakastan sun tukkaa tollasenaan, itellä pitkä ja paksu oma tukka ja tekis samantien mieli pätkästä tää just tollaseks!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos :) haha en suosittele koska kun mä leikkasin mun pitkän ja paksun tukan joskus monta vuotta sitten kaduin sitä niiiiiiin paljon :D mutta onhan lyhyt paljon helppohoitosempi! :)

      Poista
  8. Ihana tukka kyl nytki! Mikä kulmakynä sullon käytös? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! nyt käytän h&m:n kulmakynää aj seppälän kulmaväripalettia, siitä on merkki kulunut mut oisko viva la divan? :)

      Poista
  9. Eikäää mikä linnunpesä........:DD

    VastaaPoista
  10. Kaikki hiushan päänahan ulkopuolella on kuollutta, mut koska pidennykset on niin kovilla kemikaaleilla käsitelty, ja ne ei rasvotu niinku omat hiukset, ihan pelkkä märästä kuivuminen ja varsinki pesu kuivattaa niit vissiin sit liikaa! Klipseissä on se plussaa ku ei tarvii ollenkaa pestä ja saa ihan uuteen kuosiin ku laittaa yöks likoo hoitoaineen kaa lämpimään veteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. klipsit on kyllä siinä mielessä helpot! mulla oli kerran, mutta eihän niitä jaksanut kuin korkeintaan baariin laittaa :D muuten jees, mutta tykkään kanssa herätä joka aamu pitkillä hiuksilla :) molemmissa on plussat ja miinuksensa!

      Poista
  11. Jannina miten voit olla noin upeeeeee <3 Rakastuin suhun vähän.. Siis niin gorgeous !
    t. Jenni Kuure

    VastaaPoista
  12. Aaah, oot sairaan upea! Girl crush warning! x)

    VastaaPoista