torstaina, joulukuuta 5

This week...

Tällä viikolla olen..

♥ Ollut vähän paremmilla fiiliksillä. Kiitos kaikille ihanille tsemppikommenteista ja ystävilleni, jotka olitte huolissanne, iso halaus 

♥ Kuvannut yhden päivän asun, joka oli aika simppeli: Zaran farkut ja ZLZ toppi.

week9

♥ Siivonnut ja laittanut kotia. Järjestin myös vaatekaapin ja kävin ostamassa kaikenlaisia purkkeja ja purnukoita kylpyhuoneeseen, nyt on härpäkkeet järkässä!

♥ Innostunut jumppaamaan kotona. En ole vielä jaksanut hommata uutta salikorttia (kauhea urakka!), mutta oikeastaan kaikki tarpeellinen löytyy jo kotoota.

week1

♥ Shoppaillut. Paljon.

♥ Inspiroitunut täysin uudelleen kodin sisustamisen saralla. Nyt ei auta kuin painaa duunia, duunia ja duunia, niin että saan tästä ihan unelman!

♥ Hurahtanut aivan täysin taas Muumeihin. Katsoin yksi ilta ties kuinka monta jaksoa putkeen, mulle tulee niin hyviä lapsuuden muistoja mieleen näistä :-) Nipsun toilailut jaksavat naurattaa edelleen, se ja Myy on ehdottomasti mun lempihahmoja!

week3

♥ Herännyt mun oman Mörön vierestä.

week10

♥ Ollut kiitollinen siitä, että koeviikko on ohi ja koulusta muutama päivä vapaata. 

♥ Viihtynyt keittiön puolella tavallista paremmin. Kokkailin S:lle yhtenä iltana elämäni ensimmäistä kertaa wokkia ja se oli niin hyvää, että oli ihan pakko laittaa heti seuraavana päivänä uusi satsi tulemaan ;D

♥ Nauttinut vaan hetkistä (ja meidän uusista mukeista), sekä mun lempiteestä, joka on tietysti Earl Grey.

week7

♥ Mietiskellyt paljon asioita ja ikävöinyt bloggaamista. Pieni tauko itselle teki ihan hyvää, nyt olen ladannut akkuja ja täynnä virtaa ja ideoita taas!

19 kommenttia:

  1. ihanaa että oot back!! <3 tää oli ihanan rauhallinen ja hyväntuulinen postaus. Mulla loppuu kanssa kohta salikortti ja sitten pitää alkaa treenailla kotona, ja oon siinä kyllä sun kanssa samaa mmieltä että ihan hyvin se sujuu jos on oikeat välineet himassakin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih <3 niimpä! sulta mä oonkin joskus kattonut pepputreeni vinkkejä ;D

      Poista
  2. haha muumeihin ei vaan kyllästy!:D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa et joku muuki aikuinen kattoo muumeja, oon miettiny et oonks iha outo ku tykkään niistä vieläki ja oon kuiteski 20 ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah et oo! mä tykkään muutenkin katsoa lastenohjelmia ja elokuvia paljon, eilen viimeksi katoin atlantis ja kadonnut kaupunki ;D

      Poista
  4. mistä oot ostanu ton mintunvihreen kynsilakan? ihanan värinen ja ihana sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on muistaakseni seppälästä, tai ehkä tarjoustalosta? :D merkki on kuitenki flormar wet look, sävy 02 :)

      Poista
  5. olet kyllä niin ihana ♥ :)

    VastaaPoista
  6. Oi ihan täydelliset farkut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Toiset niistä kahdista, jotka omistan :D mut just perfectoo

      Poista
  7. Et sä sitä salikorttia tarvi, mä pääsin tähän kuntoon ihan rehellisellä koti treenillä ja lenkillä :) you can do it ;)

    VastaaPoista
  8. Super kivat mukit ! Mistä ne on ostettu? :)

    Käy ihmeessä kurkkimassa :-))
    http://diamond-nani.blogspot.fi/

    VastaaPoista