maanantaina, joulukuuta 16

PAINTED BY NUMBERS

editet2

editet1

editet4

editet5

editet6


TAKKI VOLCOM / PIPO GLOBAL ACCESORIES / HOUSUT BERSHKA / PAITA RUOTSI / KENGÄT CONVERSE / LAUKKU RIVER ISLAND / KAULAKORU GINA TRICOT / SORMUKSET H&M

Viikonloppu oli ja meni taas, tällä kertaa mun maailman ihanimpien ystävien seurassa! Perjantaina käytiin Saltsun kanssa kattomassa Hobitti ja se oli ehkä jopa parempi, kuin mitä odotin. Finnkinon isoin sali ja 3D HFR takas sen, että elokuvakokemus miellyttävä ja todella upea visuaalisesti - ihan eri tasoa kuin kotisohvalta katsottuna. Mä meinasin saada sydärin leffan aikana varmaan kymmenen kertaa, säikähdin niitä taistelukohtauksia niin :D

Päivän asun teema oli Casual Friday, mahdollisimman rentoa siis. Elokuvissa haluan, että mulla on mahdollisimman mukavat vaatteet päällä, sillä puristavat farkut jos mitkä on tunnelmanlatistajat.. Tosin ne ei kyllä katso aikaa eikä paikkaa, kireet farkut on aina yhtä perseestä :D Siksi mä olenkin täysin rakastunut noihin siskolta saatuihin housuihin, niistä on tullut varmaan mun lempparihousut. Sen lisäksi, että ne näyttää hyvältä päällä, ne on myös ihan hiton mukavat jalassa ja lämpimät! What more could a girl ask for?

14 kommenttia:

  1. ihan super ihana asu ja kaunis Jannina!! <3 oon niin samanlainen kuin sä, mä en kans voi sietää kireitä farkkuja, mä en taida nykyään enää ees omistaa mitään sellasia kovia farkku-farkkuja, jegginsit ja muut housut on vaan parhaita! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama! yhdet tai kahdet farkut löytyy, mutta mä vannon jegginssien ja leggareiden nimeen :D kiitos vilma <3

      Poista
  2. Millä ohjelmalla muokkaat sun kuvat? Ihana sävy näissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä jo ajattelin et innostuinkohan liikaa :D muokkaan kaikki kuvat pixlr.comissa :)

      Poista
  3. ihana asu kaikinpuolin! tollanen rento mut silti aivan ihana :)

    VastaaPoista
  4. ihanat vaatteet! :) sulle sopii vähän löysemmät housut kun sulla ei ole oikein jaloissa muotoa! Ellet sitten rupea salilla käymään ja kasvattamaan reisilihaksia ja peppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) aijaa, mun mielestä taas tiukat pillit näyttää kivoilta kun on tämmönen tikku :) se täs kyl olis tarkotuksena, tosin mä jumppaan himassa (ja sekin on nyt näin joulun alla jäänyt..) =D

      Poista
  5. mistä oot ostanu ton pipon? Ihana :))

    VastaaPoista
  6. mistä oot ostanu ton sun takin?

    VastaaPoista