keskiviikkona, joulukuuta 18

New in My Closet

closet1

closet2

closet6

Kuvasin muutamia uusia ostoksia tänne, kun niin kovasti olen teille niistä hehkuttanutkin. Paljon mustaa (tietysti) sekä chenille neuletakkeja, jotka on sitten ehkä maailman ihanimman tuntuiset päällä. Aivan kuin pukisi päälleen höyheniä! Olen aivan rakastunut kaikkeen mikä on chenilleä, sekä tietysti karvakuosiin. Pari sellaista onkin laitettu jo tilaukseen..

Täysin mun sydämen on vieneet myös naruolkaimiset topit, jotka ei oo menneet varmaan keneltäkään ohi. Metsästin tosi kauan sitä perus Ginan versiota, kun mistään ei tuntunut löytyvän kokoa. Se kun oli vaan pakko saada jo hinnan ja käytännöllisyyden takia.. Näin perustelin sen ainakin itselleni =D No, käytyäni keskustan ja Sellon liikkeissä, soittelin loppuja liikkeitä läpi javihdoin tärppäsi - Myyrmannin Ginasta. Pyysin myyjää laittamaan topin varaukseen ja olin maailman onnellisin tyttö. Vaan kun olin kassalla noutamassa sitä, myyjä kaivaakin esiin sen perus viiden euron rätin joka on ollut Ginan mallistossa viimeiset 5 vuotta. WTF?! Mun ilme oli varmaan aika priceless, mielessä pyöri vaan et tänkö takia mä tänne tulin ja et miksi ihmeessä mä, tai kukaan muukaan ylipäänsä haluais varata topin joka on jatkuvasti saatavilla.. Nooh, kiersin vielä liikkeen nopeasti ja jollain ihmeen kaupalla se mun etsimäni toppi löytyi, oikeassa koossa. Ja sit mä olin maailman onnellisin tyttö :-)

closet5

Molemmat neuletakit H&M.

closet3

Topit Notion 1.3 ja Gina Tricot.

closet4

Clutch River Island, love this.

closet7

Toppi Carlings, mekko saatu Choiesilta. Tämä mulla oli päällä mm. meidän duunin pikkujouluissa!


Sellaista tällä kertaa! Lupaan, että näitä tullaan näkemään lisää asukuvissa (;

11 kommenttia:

  1. Onko toi musta naruolkain toppi semmota vähä niinku kiiltävää kangasta tai semmosta, en osaa selittää :D ite ostin nimittäin tollasen vaaleenpunasena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on! aivan ihana! niin ihana, että mietin kans jos ostais sen toisen värisenä, valkosena tai just vaaleenpunasena ;D

      Poista
  2. ihana toi kauluspaita ilman hihoja :-D hihaton paita siis! mulee tulee noist karvoist iha mielee se ku ala-asteel käytin semmost hiton fluffyä (pörrönen?) neuletta, olin ku kävelevä discopallo..:DD voi niitä aikoja! mut se oli kyl tosi pehmee, ainut et siin ne "karvat" oli vaa tosi pitkii sillee et tänä päivänä en sitä kyl päälleni laittas ilman pientä trimmausta!

    VastaaPoista
  3. Ite ostin kans viime viikolla ton saman mustan ginan topin! Oli kyllä ihanan kevyt päällä (: Kokeilin myös samanlaista mut sitä mis oli paljetteja, mut se oli ehkä vähä liia blingbling.

    VastaaPoista
  4. Munki täytyy kyl hankkii toi ginan toppi, tosi nätti malli :)

    VastaaPoista
  5. Toi notionin toppi on ihana ! Oon pitkään yrittäny löytää jotain kivaa ihon myötästä biletoppia mut en oo löytäny mistään ! Toi carlingsin toppi on kans sairaan hieno, mut mulle ei sovi tollaset ku oon nii lyhyt :/

    VastaaPoista
  6. siis en tajuu, oon ite suht samaa kokoo ku säki ja toi ginan toppi oli nii kauhee mun päällä, ihaku joku raskauspaita :D ärsyttääää ku olin sitä kans nähny kaikis kuvis ja aattelin et täydellinen biletoppi ni iha kauheen näköi päällä!

    VastaaPoista
  7. Oon myös ihan rakastunut noihin spaghettiolkain toppeihin!! Kaapista löytyy jo roosan ja mustan värinen ja tänään lähen metsästämään ginoista uudeksivuodeksi kyseisiä toppeja paljeteilla :))

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista