perjantaina, joulukuuta 13

I wanna hear you say, you give me something to die for

hobbit5

hobbit

hobbit8

Heippa ja hyvää yötä kaikki! Tulin ilmoittamaan etten ole kuollut, vaikka mun postaustahti onkin ollut aika naurettava. Elämä on kohdellut kaltoin ja mun mitta on täynnä tätä oravanpyörää jota juoksen päivästä toiseen - töihin, kouluun, kotiin ja taas sama uudelleen.. Tänään koitin lisätä vähän glitteriä mun arkeen; hain Alkosta pullon punkkua ja katsoin Hobitin ensimmäisen osan virkistääkseni muistiani huomista elokuvakokemusta varten, mä olen nimittäin varannut liput kakkososaa varten! S haukkuu mua larppaajaksi, koska mä olen niin innoissani kaikista fantasiamaailmoista ja otan ne kuulemma liian tosissani. No myönnettäköön, mä olin aika pettynyt 11-vuotias kun en saanut kutsua Tylypahkaan (ja toivon vieläkin salaa, että se johtuu vaan jostain väärinkäsityksestä). Needless to say: tätä elokuvaa on odotettu ja kauan!

Nyt mun pullo on melkein tyhjä, leffa katottu ja mieli tekis ihan hirveesti lähteä jonnekkin riehumaan. Mun mielestä olis niin mahtavaa olla vielä nuori vailla vastuuta, nyt soittaisin kaverille ja ottaisin ekan dösän stadiin ja me juhlittais aamuun asti. Vitut oravanpyöristä. Vaan ei auta itku markkinoilla, pakko se on laittaa herätyskello soimaan ja painaa pää tyynyyn, sillä huomenna on töitä. Onneksi huomenna on sentään jo perjantai 

15 kommenttia:

  1. Vähä tai oikeestaan täysin sama fiilis ! Tuntuu et menee elämä ohi ku tekee vaan töitä :/ sit ku tulee loma nii mmene ihan överiks: FREEDOM :D multa jäi eka hobitti leffa näkemättä ja ny leffas näin sen uuden trailerin ja mietin heti et MIKSI oi miksi en ollu kattoo sitä ekaa leffateatteris, visuaalisesti upee, tykkään kans tosi paljo fantasia leffoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lomaa mäkin odottelen! vuokraa se ykkönen ja mee kattoo kakkonen leffaan, ihan sairas kokemus! meinasin saada sydärin muutamaan otteeseen siellä :D se näytettiin vielä siinä tennispalatsin suurimmassa salissa, oli huikee! :) nyt vaan kolmososaa odotellessa.. :D

      Poista
  2. Jos yhtään lohduttaa, niin kerron sulle, että sä olet nuori vieläkin ja vailla monenlaisia vastuita. Sulla ei ole lapsia, asuntolainoja tai muita. Kymmenen vuoden päästä saatat miettiä, kuinka tämä hetki elämästä oli helppoa ja huoletonta. Jaksamisia kovasti ja koita nauttia elämästäsi. Kyllä asiat vielä järjestyvät tavalla tai toisella. Mukavaa joulua tai parempaa uutta vuotta. Olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, onneksi mulla on vielä mahdollisuus vaikka halutessani pakata tavarat rinkkaan ja lähteä maailmalle. vaikka välillä kaikki tuntuu aika rankalta niin se on mun mielestä todella todella vapauttava ajatus :) kiitos kommentista, sitä samaa toivon sinulle <3

      Poista
  3. oiiii ihana toi vika kuva! Niin kaunis :o <3

    VastaaPoista
  4. Mä suosittelen sulle ja kaikille muille fantasiajanoisille A Song of Ice and Fire-kirjasarjaa, eli tv-sarjana tunnettua Game of Thronesia. Pirun hyvä tulkinta elämästä fantasian elementein höystettynä.

    Ja jos hakee old school-tyyppistä fantasiakirjaa/filmiä, niin The Neverending Story (1979) vie sydämen mennessään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tohon song of ice and fire -sarjaan vois kyllä tutustua! neverending story on nähty, enkä kyllä oikeen lämmennyt sille.. ehkä johtuu siitä että se on niin vanha ja "special effects" oli semi surkeet :D kiitos vinkistä jenni!

      Poista
  5. Nuorihan sä oot vieläkin! Elämässä on vaa parempia ja huonompia aikoja.. älä vaa polta ittees sitten loppuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oon, en vaan haluis tästä vanheta enää yhtään :D lomaa odotellessa! :)

      Poista
  6. Ymmärrän niin ! Voimia <3 Hankalaksi oravanpyöräni tekee se, että olen siitä jo kerran pois hypännyt. Nyt on vaikea nähdä arjen kiireiden tarkoitusta ihmisen hyvinvoinnille. Elämä kun voisi olla jotain muutakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aamen! ja mä nostan hattua kaikille jotka sen on tehneet, pelottava ajatus mut miten hienoa olis lähteä vaikka aasiaan puoleks vuodeks.. ei sieltä kyl sit enää takas varmaan haluais tullakaan :)

      Poista
  7. Kääk, eikö sulle tule rapulaa tosta pullollisesta punkkua ja vielä töihin jaksat aamulla? :D Mä en pystyisi siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tulee tai ei tuu, riskillä mennään!:D mut ei tuu yleensä kun tissuttelen pullon pitkin iltaa.. jos tulee niin ehkä pieni päänsärky ja ajattelen sen rankkarina, mut töihin meen aina!

      Poista
  8. Voi kaikki fantasiajutut on ihania ja mua harmittaa ehkä maailman eniten ettei esim. haltioita tai vampyyreja tai muita taikaolentoja ole oikeasti olemassa.

    VastaaPoista