tiistaina, joulukuuta 31

A new beginning

Uusi vuosi, uudet kujeet ja uusi nimi blogilleni! Olen jo pitkään miettinyt ja mielessäni puoltanut tätä muutosta, mutta jostain syystä vanhasta on ollut vaikea luopua.. Vaan nyt uuden vuoden alla muutoksiin on helpompi sopeutua ja ne ovat oikeastaan jopa tervetulleita, joten sen pidemmittä puheitta: it's not about the destination, it's about the journey kulkee nykyään nimellä Jannina Hakola. Vaikka elämäni motto on edelleen Carpe fuckin' Diem, niin alkoi vanha nimi jo suorastaan ärsyttämään ja olihan se turhan pitkäkin. Myönnän, uusi nimi ei ole mikään luovuuden multihuipentuma, vaan joidenkin mielestä tylsä ja ehkä jokseenkin kulahtanut vaihtoehto, mutta halusin että nimi kuvaa tätä blogia ja omaa nimi toimii siinä kohti aika hyvin - tämä kun on vain minun blogi. Jannina Hakola. Simple, but works like fuck (; Innostuin muokkaamaan blogin ulkoasuakin enemmän omanlaiseksi, ei enää mitään pinkkiä söpöilyä vaan klassinen ja selkeä tyyli, eli mustaa ja valkoista :) Kursoria en osannut vaihtaa takaisin normaaliin, mä oon selkeesti hypännyt liian isoihin saappaisiin hakatessani HTML -koodeja.. So I guess the bunny is here to stay! :D No, ehkä joku teistä osaa auttaa?

Kirjoittamista mä olen stressannut oikeastaan koko syksyn. Välillä on ollut kausia, kun se on tullut luonnostaan ja tuntunut helpolta ja oikealta (niin kuin sen pitäisikin!) kun taas välillä aivan hirveältä pakkopullalta. Mun tekis ihan hirveesti mieli poistaa itseni kokonaan sosiaalisesta mediasta (ajatelkaa miten paljon vapaampaa ja helpompaa elämä olisi!) mutta niin kauan kuin bloggaan, tiedän, ettei se ole mahdollista. Mä olen jollain tavalla riippuvainen tästä hommasta. Ehkä se päivä vielä koittaa, mutta ei vielä. Nautin tästä liikaa, vaikka välillä postaaminen on ollut jopa vähän nihkeetä. Huomasin, että mitä enemmän yritän, sitä vaikeampaa se on. Sitten, yksi päivä lopetin yrittämisen ja huomasin kuinka pääni täyttyi uusilla postausideoilla ja yhtäkkiä mieli oli inspiraatiota täynnä. Uskon, että tällä muutoksella blogissani on myös myönteinen vaikutus, haluan viedä tätä hommaa vähän uuteen suuntaan ja teen sen omalla tyylilläni. Välillä se voi tarkoittaa sitä, että minusta ei hetkeen kuulu koska olen liian kiireinen nauttiessani elämästä somen ulkopuolella, mutta palaan kyllä. Se olen vain mä, joka rakastan elää hetkessä.

Näiden monien vuosien jälkeen olisi tyhmää sanoa, että kirjoitan tätä blogia vain itselleni, koska sehän on täysi vale. Minä kirjoitan myös teille, ihanille lukijoilleni joista osa on ollut mukana matkassa jo alusta asti, toiset hypänneet mukaan vähän myöhemmin. Positiiviset kommentit jaksavat aina piristää, ne saa hyvälle tuulelle ja musta on aina ilo huomata, että neuvoistani tai vinkeistäni on ollut jollekkin toiselle hyötä. Ja sama toisinpäin, joten kiitos teille. Sekä oikein ihanaa uutta vuotta 2014, toivon että siitä tulee kaikkien aikojen paras. Live, love and party hard!

j

  Jannina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti