torstaina, marraskuuta 14

WHAT'S UP?

blog1

blog2

blog12blog10

blog5

blog3

blog4

TOPPATAKKI MANGO / HOUSUT CLUB L / SAAPPAAT ZARA / LAUKKU RIVER ISLAND / PAITA & TAKKI SHEINSIDE SORMUKSET H&M JA BIJOU BRIGITTE

Heippa ihanat  Tulin kertomaan kuulumisiani asukuvien kanssa, vihdoinkin. Näitä on täällä vähemmän kuin mitä haluaisin, mutta vapaa-aika, päivänvalo ja kuvaaja on tällä hetkellä ja tähän vuodenaikaan aika haasteellinen kombo. Ja sitten kun on koko paketti kasassa, niin tietysti kamera on unohtunut kotiin tai siitä loppuu akku. Niin kuin tänään =D

Mun elämä on tällä hetkellä aika täyttä, olen menossa kokoajan ja välillä tuntuu siltä, että vuorokaudesta loppuu tunnit kesken. Duuni, toinen duuni, koulu, autokoulu - tekemistä riittää. Jossain vaiheessa pitäisi ehtiä hoitaa läksyt, koti, parisuhde ja nähdä kavereita. Kaikki ei vaan tunnu yksinkertaisesti mahtuvan kalenteriin ja sen tuloksena mä olen laiminlyönyt vuorotellen vähän kaikkia, en ehdi nähdä mun kavereita niin usein kun haluaisin enkä tosiaankaan liiku niin paljon kun haluaisin. Toisaalta nykysin tulee kyl käveltyä vähän enemmän kuin sängystä jääkaapille, et ainakin tulee hyötyliikuttua jos ei muuta ;D

Yhden asian mä olen kuitenkin tässä kaiken kiireen ohella saanut aikaiseksi ja sanon sen ylpeydellä: mä lopetin röökin. Huomenna tulee tasan kuukausi täyteen, ellei yhtä kosteeta lauantaita lasketa (mut eihän niitä lasketa, mitä ei muisteta hahah). Mun oikeestaan edes tee mieli tupakkaa, syksy on siitä hyvä vuodenaika lopettaa, että ulos röökille meno kuulostaa jo korviinkin niin hyiseltä jutulta, että sen mielellään skippaa. Alussa menin muiden mukana ulos, mutta tupakan sijaan poltin sähkötupakkaa ja se onkin yksi suurimmista keinoista jonka avulla lopetin. Eikä sen jälkeen, kun on hengittänyt sisään kahvin- tai vaniljan makuista vesihöyryä, hirveesti tee hirveesti mieli sytyttää mitään Mallua joka sisältää satoja eri lisäaineita ja desin tervaa per kartsa. Mun tekee jopa vähän pahaa kattoa kaupungilla kun nuoret tytöt ja pojat vetää röökiä. Ja niin röökimuijasta tuli kukkahattutäti.

22 kommenttia:

  1. Sama homma röökin suhteen! Lopetin yli puol vuotta sitten :) Tekee pahaa ku bussissa joku just röökin polttanut tulee viereen istumaan. Miettii vaan, että kuinka helvetin pahalta sitä on ite haissut aina, ku tuli just dösää venaillessa hinutettua parikin röökiä. Yök.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä emppu <3 nojoo todellakin, oon palannut siihen mitä tein joskus pikkutyttönä eli pidätän hengitystä ainakun kävelen jonkun joka polttaa ohi!

      Poista
    2. Hähähä! Ainii ja hyvä JANNI! :D♥ Kiva ku tuun tänne pälpättää omia juttujani... Perus. Mä taas pikkutyttönä mielelläni jäin haistelemaan. Musta se haisi niiiiin hyvälle. Sama ku bensa. :DD Imppaemppu

      Poista
  2. Noi Zaran saappaat on ollut jo pidemmän aikaa mun ostoslistalla ja ei tee yhtään hyvää nähdä niitä, kun lisää vaan halua lähteä kaupoille!! Onneksi ei tarvitse odottaa perjantaita pidempään.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on kyl ihan täydelliset! ihanaa, sit sit ei oo enää pitkä aika :)

      Poista
  3. Miks aloit polttaa jos tiesit sen sisältävän kaikkee tuollasta;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä alotin 14-vuotiaana ja sillon ei valitettavasti "vittuukaa kiinnostanut vaik rööki tappaa" koska se oli niin "cool" :D

      Poista
  4. Oot kyllä aivan superkaunis, ja sun poskipäät! <3 Sait mut hymyilemään, kun luin tota kohtaa missä kerroit lopettaneen polttamisen, koska siinä näkee että kyllä senki pystyy lopettamaan jos oikeesti haluaa. Ja oot mun mielestä hyvä esimerkki siitä, että asiat voikin muuttuu jos haluaa niihin itse vaikuttaa :) Respektit sulle ja hyvää loppupäivää ^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todellakin kaikki on vaan itestä kiinni! mä odotin ennen muutosta kunnes tajusin että mitään ei tapahdu ellen ite tee asialle jotain :) ja kiitos paljon, hyvää loppupäivää myös sulle <3

      Poista
  5. PLiikke voitko kertoo mitä kynsilakkaa sulla on noissa kuvissa, tosi nätin väristä! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. seppälästä ostettua, nails matt lukee purkissa :) sävystä en oo varma, mut en usko että siellä kuitenkaan kovin montaa vaaleanpunaista lakkaa on

      Poista
  6. Mun tarvis kans lopettaa, pitkään jo ajatellu asiaa mut ei vaan oo saanu aikaseksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suosittelen et koitat ensin vähentää ja sit vaihdat sähköröökiin, toimi mulla. olokin on yleisesti ottaen paljon freesimpi ja mä jopa nukun paremmin :) tsemppiä lopettamiseen!

      Poista
  7. ihana takki! ja oot ihan super kaunis :) !

    VastaaPoista
  8. tosi hienoo et lopetit ton polttamisen!! onnee paljon siit(: ja ihanat hiukset jälleen kerran, noi sopii sulle tosi hyvin

    VastaaPoista
  9. Täällä toinen tupakan lopettanut, kaheksan vuotta poltin ja nyt yli kolme kuukautta ilman tupakan tupakkaa! Hyvä me!! :)

    VastaaPoista
  10. Oon niin ilonen sun puolesta et oot onnistunu lopettaa polttamisen! Ite oon ollu jo muutaman vuoden polttamatta ja voin todellakin suositella :D

    VastaaPoista
  11. Wau!! Hyvä kun lopetit!!!!!!! Ite kans vähentänyt jo paljon, nykyään menee ehkä aski viikossa ja pikkuhiljaa yritän lopettaa kokonaan. Ja se on niiiin kauheen näköstä kun joku polttaa tupakkaa, VARSINKIN nuoret naiset. Se haju ja kaikki..hyhh.. Mua nolottaa ja hävettää polttaa, varsinkin julkisilla paikoilla joten välttelen sitä

    VastaaPoista
  12. Hyvä Jannina!!! :))

    VastaaPoista