torstaina, marraskuuta 14

TORSTAIN PIKAPÄIVITYS

oly1

Testailin tänään mun uutta kameraa ja tulin uppailemaan pari otosta. Olen aivan hukassa ton kanssa, mä en saanut edes näyttöä päälle kuvattaessa vaan ainoa mistä näkyy mitään on etsin. Etsin googlestakin vastausta, mutta hermothan siinä meni kun en osannut selittää hakukoneelle sitä mitä tarkoitin :D Osaako joku teistä auttaa? :) Uusi kamera on siis Olympuksen OM-D EM-5.

Mun onkin pitänyt tulla kertomaan teille uusista ripsienpidennyksistäni jo hetken aikaa, mutta en ole kiireiltäni ehtinyt. Ripset kävin laittamassa tuttuun tapaan Pausessa, Viidennellä Linjalla. Nykyiset onkin ehtineet olla jo 2 viikkoa ja hyvin on pysyneet. Mä olen miettinyt, että voisin pitää pikku tauon näistä ja kasvattaa omia ripsiä hetken aikaa, sillä mä olen repinyt niitä aika hyvään tahtiin pois. Voisin ottaa testiin myös jonkun ripsiseerumin, olen pitkään halunnut kokeilla toimiiko ne oikeasti. Pelottaa vaan, että osaanko olla ilman sillä nää on ollut kyllä niin monen aamun pelastus! 

oly2

12 kommenttia:

  1. Sä oot vaan niin järisyttävän kaunis :---)

    VastaaPoista
  2. toi sun tukka on älyttömän upee! onko noi ihan lettikiharat vai millä oot tehny? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tack! joo ihan pelkät lettikiharat, ne on nopeet ja helpot :)

      Poista
  3. Tuolla kuvat melkein vaikuttaa parempi laatusilta, ku CANONin järkkärillä :D tai sit en vaan osaa ottaa sillä kuvia xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis pitäis olla ihan tajuttoman hyvä kamera, mutta mitä hyötyä siitä on kun en osaa käyttää XD vaikka käytiin tätä varten vielä kurssi...

      Poista
  4. Itse oon käyttänyt revitalashia nyt jo kohta vuoden ja nopeesti kasvo ripset pitkiksi! vaikka lompakossa se kirpaisee aika pahasti.. mutta vuoden on tämä purkki hyvin kestäny ja vieläkin sitä riittää! Suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei! no pitää varmaan pyytää joululahjaksi sitten ;D

      Poista
  5. Oon käyttänyt sellasta ripsiseerumia kun hairplus ja ripset on kasvanut ihan älyttömästi. Hintaakin löytyy tosin se 100€.. Ja noiden ripsiseerumien ideanahan on se, että ne sisältää lääkeaineita, joidenka sivuvaikutuksena on karvojen kasvu. Jokainen siis päättäköön ite onko kovin terveellistä :D haittoja on meinaa monenlaisia. Ainut minkä oon itellä huomannut niin et mun luomet kutiaa vähän aikaa sen laiton jälkeen. Mutta mun tutulla turpos luoet ton hairplussan takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm.. huulten turpoaminen sivuvaikutuksena ei kuulosta nyt ainakaan niin kovin pahalta, päinvastoin se on jopa toivottua hahah :D tiedä sit just miten terveellistä sellanen on, pitäisi varmaan perehtyä vähän tarkemmin noihin :)

      Poista
    2. Tos on varmaa tarkotus lukee luomet ei huulet xD

      Poista