sunnuntaina, marraskuuta 10

SKINCARE TOP 5


skin16

Ihoni ei ole ollut koskaan mitenkään eritysen huono, mutta varsinkin T-alueelle ilmestyy usein epäpuhtauksia. Ruokavalio vaikuttaa hirveesti, edellispäivänä nautittu suklaapatukka näkyy takuuvarmasti aamulla naamassa =D Kosteat viikonloput myös, sillon kun jää helposti meikit naamaan nukkumaan mentäessä. Tällä hetkellä mun iho on poikkeuksellisen hyvässä kunnossa, oon yrittänyt minimoida edellämainittuja joten se on varmasti osasyy. Toinen syy on ehdottomasti mun luottotuotteet. Kovan luokan härpäkehamstraajana mä oon tehnyt aika laajaa ja kattavaa tutkimustyötä, jonka tuloksena voin todeta näiden olevan yksinkertaisesti parhaita.

skin13

NEUTROGENA VISIBLY CLEAR BLACKHEAD ELIMINATING SOS CLEANSER

Kuorintavoide mustapäiden poistoon ja ennaltaehkäisyyn. Mikrohelmillä rikastettu kuorintavoide irrottaa kuolleen ihosolukon tukkeutuneiden ihohuokosten päältä ja poistaa ylimääräisen talin.

Voidetta voi käyttää kolmella tavalla eri käyttötarkoituksiin - päivittäisenä puhdistustuotteena, kuorinta-aineena tai viikoittaisena naamiona.

1. Päivittäisenä puhdistustuotteena se puhdistaa ihohuokoset liasta, talista ja muista epäpuhtauksista.
2. Kuorinta-aineena käytettynä tuotteen salisyylihappo ja pienet mikrorakeet kuorivat ihon uloimman kerroksen ja poistavat kuolleet ihosolut sekä epäpuhtaudet ihon pinnalta.
3. Naamiona käytettäessä voidetta levitetään kasvojen iholle ohut kerros ja annetaan vaikuttaa noin viisi minuuttia – näin tuote kuivuu kasvoille syväpuhdistaen ihohuokoset sekä liuottaen talia tehokkaasti mutta hellävaraisesti.


skin12

THE BODY SHOP SEAWEED IONIC CLAY MASK

Okei, mä rakastan oikeastaan kaikkea missä lukee TBS. Mä osuin niitten kantispäiville kerran vahingossa ja kaikki tuotteet oli -20%, jotainhan sieltä oli mukaan otettava :D Myyjän suosittelemana kokeiluun lähti tämä merilevä kasvonaamio, joka saikin ihan pysyvän paikan mun kaapissa. Syväpuhdistavan kasvonaamion ionisoitu savi tuomii magneetin tavoin ja vetää epäpuhtaudet ja liiallisen rasvan ulos ihohuokosista. Ja tämä todellakin toimii! Iho saattaa kukkia naamion jälkeen, mutta  ei kannata säikähtää sillä se johtuu vaan siitä, että naamio todellakin puhdistaa ja syvältä. Heittämällä paras kasvonaamio, mitä olen ikinä kokeillut!

skin14

THE BODY SHOP TEA TREE SQUEAKY-CLEAN SCRUB

Rakastan Body Shopin Tea Tree -sarjaa ihan älyttömästi! Tähänastisista tuotteista, joita olen sarjasta kokeillut ehdoton lempparini on tämä kasvojenkuorinta. Se avaa tukkeutuneet ihohuokset ja jättää ihon pehmeäksi ja puhtaaksi kuitenkaan kuivattamatta sitä ja voin kertoo, että käytön jälkeen kasvot on kyllä tosi ihanan tuntuiset sekä tuoksuiset. Tuote sisältää:

- Hienojakoisia mikrojyväsiä, jotka kuorivat ihoa tehokkaasti.
- Ihoa raikastavaa, viilentävää ja virkistävää mentolia.
- Ihoa kosteuttavaa glyseriiniä.

skin7

NIVEA SOFT

Hyvän ihon salaisuus on kosteuttaminen ja tähän hommaan sopii mainiosti ihan perus Nivea. Välillä ostan kasvoille erikseen niille tarkoitetun päivä- ja yövoiteen, mutta oikestaan riittää vaan, että kaapissa on yksi purkki Niveaa: Nivea Soft tai Nivea Creme.

skin15

PAUL MITCHELL TEA TREE ESSENTIAL OIL

Osa muistaa varmaan kun hehkutin The Body Shopin teepuuöljyä? Jos ette, sen voi lukea täältä. No, paljastuikin että se on 15% laimennettua ja syy miksi sitä ei löydy tältä listalta on se, että kaverin vinkin avulla löysin jotain parempaa; putsii teepuuöljyy! Ehdottomasti #1 ihonhoitotuote mun listalla.


Löytyykö teidän kaapeista samoja tuotteita? Entä mitä ihonhoitotuotetta suosittelisit itse? :-)

15 kommenttia:

  1. Mä oon kans ihastunu pelkkään nivea cremeen aamuin illoin. Ei oo perusrasvan voittanutta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. agreed :) nivea cremehän vielä peittosi sen jonkun himokalliin tuotteen jossain vertailussa!

      Poista
  2. apua apua janninna! mä tarviin todella kipeästi sun apua ja toivottavasti voit auttaa!
    Ensinnäkin rakastan sun tyyliä, iolet suuri inspis mulle!!

    Mulla on tulossa yhdet iltajuhlat ja mä olen mekkoa vielä vailla, enkä tunnu löytävän mitään hyvännäköistä (pitkää) mistään, pliis auta mua, jos sulla on joku sivusto hihassa missä niitä ois.
    Ihan superisti kiitoksia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua ihana kuulla :D <3 hmm pitkä mekko, nyt heitit pahan! asoksella on ainaki tosi iso ja monipuolinen valikoima, joten mä lähtisin ettimään ehkä sieltä :)

      Poista
    2. oli pakko tulla kommentoimaan vielä, että tänään membersille aukesi nly eve -kampanja, jossa on upeita pitkiä mekkoja -50% alennuksella! eli jos oot jäsenenä siellä kannattaa ehdottomasti tsekata :)

      Poista
  3. mistä tota PAUL MITCHELL TEA TREE ESSENTIAL OILia saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yrjönkatu 3, kampaamo napsista ainakin :p

      Poista
  4. sun vinkistä kokeilin alunperin sitä TBS teepuuöljyä ja rakastuin siihen, onkin pitäny tulla kiitteleen sua siit ja tästä lähtien otan sun kosmetiikkavinkit hyvin vakavasti haha! mua jäi kiinnostaan toi kuorintavoide ja kasvonaamio, näköjään tarvii ottaa suunta kohti body shopia siis (....palkkapäivän jälkeen) :))
    tää tais btw olla eka kerta kun kommentoin tähän blogiin vaik oon jo vuodenpäivät lukenu, mut sulla on jotenki viimeaikoina parantunu tää tää blogi tosi paljon ja nykyään tää on ihan mun lemppareita, ja oot niin kaunis janni!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitsi vähän kiva, hehe :D joo sinne käy munkin tie ku palkkapäivä koittaa, ajattelin ottaa jonkun uuden tuotteen testiin, varmaan just tosta tea tree sarjasta. kuorintavoide ja teepuuöljy on ainaki antanu tosi hyvin rahalle vastinetta! ja mitä blogiin tulee niin yritän panostaa tähän parhaani mukaan, vaikka duunin ja koulun jälkee hirveesti vapaa-aikaa ei jää. kiitos ihana<3

      Poista
  5. Oon ite käyttänyt joskus kans Neutrogenaa. Nyt oon vaihtanut Sensaihin. Niveaa tulee käytettyä kans ja testasin sitä teepuuöljyä - se ei oikein tuntunut toimivan mulla? :( Lieneeköhän syynä sit se, et se ei oo tarpeeks tehokasta (kun se kerran on laimennettua)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm, mulla toimi kyl se laimennettukin teepuuöljy tosi hyvin.. ehkä riippuu siitä millaisia virheitä iholla on, en tiedä? :o mutta kokeile ihmeessä jos toi toinen toimisi sulla, omalle iholle se(kin) on ollut hiton hyvä tuote :)

      Poista
  6. Hei jos käyt Tallinnassa, nii käy sieltä hakee apteekista teepuuöljyä ! Maksaa ehkä 2-4e tommonen purkki ja on kyllä kunnon tavaraa:D Venäläiset ja virolaiset on käyttäny sitä aina ja siis Venäjältä saa myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vinkistä! jospa sitä ehtis viellä tän vuoden puolella.. :)

      Poista
  7. Ton naamion jälkeen niin kuinka kauan se naama sitten kukkii? :D Tai että kannattaako käyttää edellisiltana esimerkiksi jos on tulossa juhlat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kai se riippuu millasia epäpuhtauksia on, mutta en kyllä ehkä suosittelis! mieluiten 2-3 päivää ennen juhlia :)

      Poista