torstaina, marraskuuta 7

OSTOKSIA RUOTSISTA

ostos2

ostos4

ostos8ostos7

ostos12

ostos6

ostos3

ostos11

Sellainen saalis tällä kertaa, kaikki paitsi tuoksut on BikBokilta ja Boy Londonin paita oli jostain keskustan pikkuputiikista jonka nimeä en nyt tietty muista. Mä en ehtinyt käydä kuin ihan muutamassa kaupassa niiden lisäksi; Topshopissa ja Hollisterilla (jonne oli muuten parhaimmillaan varmaan 5o metrin jono) ja yhtäkkiä olikin jo aika palata laivaan. Tukholmassa menis helposti viikko shoppaillen, eri asia sitten kauanko rahaa riittäis.. Mä lähin ettimään vaan ihan perusvaatteita arkeen, mutta niinku aina mukaan tarttu vähän muutakin. Ostin itelleni jopa korviksia, vaikka mulla ei oo edes reikiä :-D Nyt oliskin sit hyvä sauma käydä laittamassa ne!

20 kommenttia:

  1. Onks toi paita auto boy london? :)

    VastaaPoista
  2. Tiiät varmaa et toi on feikki boy london:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä erotatte feikin ? Siis ku en ite tiiä :D

      Poista
    2. no yleensä sen voi päätellä vaikka siitä mistä se on ostettu, hinnasta, mitä lukee kokolapussa ja vaikka materiaalista :) ja esimerkiks ompeleet on eritavalla tässä kun aidossa boy london hupparissa

      Poista
  3. Ihania ostoksia !!! Tehdään yhdessä joku päivä Ruotsiin shoppailureissu?! <3

    VastaaPoista
  4. Ootko kuullu boy london merkin viime aikasesta kritiikistä? Siitä että se merkki rinnastetaan natseihin. Mitä mieltä oot asiasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä lueskelin tosta hieman ja tein taustatyötä, mä en usko että boy london kannattaa natsien ideologiaa vaan yrittää vaan shokeraa ja herättää huomiota. merkin perustajahan oli vielä punkkari. jos on heittänyt boy londonin vaatteet menemään tän takia samaan syssyyn pitäs heittää mun mielestä vuittonit ynnämuut jotka on todistetusti tehny yhteistyötä natsien kanssa. ymmärrän, että toi kotka on joidenkin mielestä mauton ja ne ei halua sen takia pitää boy londonin vaatteita, mutta mä en nää mitään väärää siinä, et niitä käyttää.

      Poista
  5. Me ollaan kaveriporukalla suunniteltu kunnon pikkujoulut ens kuulle ja nyt mulla on kamala ongelma asun kanssa! Sano mitä sä heittäisit päälle :) Aattelin et sun neuvoista vois olla jotain hyötyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no pikkumusta on aina varma valinta, ja koska mä oon aika huono käyttää värejä muutenkin niin se olis kyl aika varma valinta! tai mustat housut ja joku metallinhohtonen sifonkipaita :) mukaan heittäisin varmaan paljon kultaisia koruja viimeistemään, ainakin jonkun tosi ison kultasen statement -kaulakorun. niillä saa mun mielestä kivaa ilmettä aika basic asuillekkin :P

      Poista
  6. asiasta on olemassa älyttömän postaus http://sharon.indiedays.com/2013/10/missa-menee-raja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://saracupcakez.blogspot.fi/2013/11/boy-london.html tämä myös

      Poista
  7. Löysin sun blogin äsken ihan sattumalta ja pakko heti liittyy lukijaks! Sul on aivan ihana tyyli, just tällast blogii oon ettiny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, tosi kiva kuulla että pidät ! :)

      Poista
  8. Tää kannattaa lukee http://sharon.indiedays.com/2013/10/missa-menee-raja/ .
    Oikeasti tärkeää ja shokeeraavaa inffoa BOY Londonista, mikä ei varmasti useimmille tule heti mieleen.

    VastaaPoista
  9. ihana toi boy londonin college, paljon makso? :) Oon ite lähössä ruotsiin parin viikon päästä ja toi olis tosi kiva saalis vaatekaappiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 200 kruunua eli mitä se sit onkaan euroissa.. jotain 20e, ei paha :)

      Poista
  10. osaaatko selittää mulle tarkemmin missä se pikkuputiikki on? oon lähdössä ruotsiin ja tuollainen ihana paita onse must-have!! kiitos kovasti :)

    VastaaPoista