sunnuntaina, lokakuuta 6

Sunnuntain fitspo

fitspo1fitspo2

Sunnuntain kunniaksi vähän motivaatio -kuvia, ensi viikkoa silmällä pitäen. Mun kuntoprojektille kävi vähän huonosti tossa loppukesästä, eli se jäi. Kokonaan. Nyt syksyn tultua aion taas jatkaa treenaamista, keväällä pääsin jo ihan hyvin vauhtiin. Salin vaihto on vielä edessä, erosin Esportilta kun se oli niin helvetin kallis ja nyt pitäisi päättää joku hyvä sali täältä Leppävaarasta. Siitä ei voi valittaa, etteikö olisi mistä valita, sillä täällä on Elixia, Fressi, SATS, Fit1, EVO sekä uimahallin oma kuntosali :D Mietittiin myös S:n kanssa, että alotetaan nyrkkeily. Se vasta oliskin kivaa vaihtelua perus salitreeneille!

Nyt haluaisinkin kysyä, että mikä motivoi teitä parhaiten liikkumisen suhteen? Ja mitä mieltä ootte tälläsista kollaaseista, yes or no? Mua ne ainakin inspiroi suuresti!

8 kommenttia:

  1. Mä alotin käymään lepuskin elixiassa n. Kuukausi sitten ja oon tykänny siitä tosi paljon. Paljon lämmittely laitteita, hyvin vapaita painoja ja laitteita sekä tilaa. Lisäks jumppia löytyy monipuolisesti ja mikä on kanssa mulle hyvä niin aamupäivisinki. Mut jos et tarvitse ryhmäliikuntoja niin voin suositella kyllä tota evoa. Kävin poikkiksen kanssa siellä kerran ja poikaystävä itse käy siellä. Evolle plussaa aukioloajoista! Kävin myös tutustumassa satsilla mikä oli kanssa ihan hyvä sali mutta sen aukioloajat olivat aika huonot.. kannattaa olla yhteydessä eri saleihin kun yleensä niitä pääsee testailemaan ilmasiks pari kertaa :)

    VastaaPoista
  2. Mä alotin käymään lepuskin elixiassa n. Kuukausi sitten ja oon tykänny siitä tosi paljon. Paljon lämmittely laitteita, hyvin vapaita painoja ja laitteita sekä tilaa. Lisäks jumppia löytyy monipuolisesti ja mikä on kanssa mulle hyvä niin aamupäivisinki. Mut jos et tarvitse ryhmäliikuntoja niin voin suositella kyllä tota evoa. Kävin poikkiksen kanssa siellä kerran ja poikaystävä itse käy siellä. Evolle plussaa aukioloajoista! Kävin myös tutustumassa satsilla mikä oli kanssa ihan hyvä sali mutta sen aukioloajat olivat aika huonot.. kannattaa olla yhteydessä eri saleihin kun yleensä niitä pääsee testailemaan ilmasiks pari kertaa :)

    VastaaPoista
  3. mä lenkkeilen 4-7x/vk ja ehkä se motivoi, kun kattoo peilistä ja tajuu et omas kropas on hyvä olla. en ois uskonu sanovani tätä :-D en oo oikeestaa koskaa ollu tyytyväinen itteeni, mut sitte oon tajunnu et pelkkä lenkkeily riittää mulle ku ei täl mun paikkakunalla oo ku yks sali ja se on aina ihan täynnä kuulema.
    ja se, kun vanhat vaatteet mahtuu päälle, siitä tulee lisää sitä fiilistä et "haluun pysyy tälläsenä" ni tuleeki sit liikuttuu :-D

    VastaaPoista
  4. Mun mielest parhaiten motivoi just tollaset kivat kollaasit! :) varsinki just tollaset mis o tekstei & paljo värikkäi kuvii mut sit tosiaa se et miettii vaa et sun on pakko tehä töitä et saisit sen vartalon, hyvän kunnon tai mitä nyt haluaakin saavuttaa! onnee sun kuntoprojektilles, oot tosi kaunis ja sul on mun mielest kyl jo upee kroppa?! :D

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia sullaki kollaaseis;)

    VastaaPoista
  6. Tollaset kuvat saa motivoitumaan aina silloin ku tekis mieli vaa jäädä sohvalle :) kummasti sit alkaakin treeni kiinnostamaan :)

    VastaaPoista
  7. Mua motivoi myös tuollaiset fitspo kuvat, mutta parhaiten perseen ylös sohvalta saa muutokset ja tulokset omassa kropassa :)

    VastaaPoista
  8. Mua motivoi parhaiten ehkä urheilun esikuvani, oli laji sitten mikä tahansa,
    se että näkee jonkun tekevän jotain rakastamaansa koko sydämestään saa kyl mut ihan tulen ja parhaimman motivaation partaalle.
    No homo though but for example Usain Bolt is pure sex <3

    VastaaPoista