lauantaina, lokakuuta 26

Soul B

soul5

soul9soul10

soul2

soul11

soul7

soul1

soulb3

Käytiin eilen tyttöjen kanssa tsekkaamassa Fabianinkadulle avattu uusi baari Soul B -baari. Alunperin olin pyytänyt vaan Catsua mukaan, mutta loppujen lopuksi myös Jenni ja Niina liittyi seuraan mikä oli ihan mahtavaa. Mulla venähti vähän laittautuminen ja lähtö, niimpä tytsyt meni edeltä baariin ja mä sain suunnistaa sinne itekseni :D Soul B sijaitsee osoitteessa Fabianinkatu 37 ja tietysti lähdin kävelemään ensin katua väärään suuntaan, koska oletin että baari on siinä päädyssä missä on elämää (talon numeroita ei voinut tietenkään tarkistaa..), eikä toisessa päässä joka näytti ihan perin tyhjältä. Siellä se kuitenkin oli: ihan tyhjällä sekä hiljaisella kadulla, ja kun kurkkasi ikkunasta sisään, näytti aivan siltä kuin siellä olisi ollut jonkun kotibileet käynnissä. Sisutus oli myös mun mieleen, sielläoli tavallaan kolme eri huonetta, eli yksi tanssilattialla, toinen istumista ja seurustelua varten kolmas baaritiskiä varten. Huoneet oli korkeat ja valkoiset, eriväriset valot loivat tunnelmaa. Mä olin kai jotenkin niin huumassa (=viineissä), etten hirveesti keskittynyt siihen, mitä siellä soi, mutta muistaakseni siel soi souli ja funkki. Räppiäkin tais tulla.

Ilta oli tosi onnistunut. Tilattiin Ninnun kanssa pullo valkkaria, Jenni ja Catsu lähti vähän aikasemmin kotiin ja sitten tilattiin vielä toinen pullo, kotiin vietäväksi. Heheheh. Me lähettiin Niinan kanssa joskus kahden nurkilla grillin kautta meille. Matkaevääksi junaan kelpasi spydäri, ai että miten herkulta se maistu! Ja kun miettii miltä se näyttää..

Nyt ollaan Maijun kanssa mun äidillä, kohta lähdössä Lafkaan kattomaan meidän kavereiden keikkaa. Jos siellä ruudun takana on muita uloslähtijöitä, niin linkitin etkojatkomusaks mun tänhetkisen lempparibiisin, yhdeltä mun lempiartistilta. Jos tää ei laita tanssittaa, niin en tiedä mikä sit.. Ihan sairas! Valitettavasti biisi loppuu just oikeeseen kohtaan, mut kokonaisen version voi ostaa esim. Beatportista. Mut nyt Maijul alkaa mennä hermo, eli mä suljen koneen! Ciao 

12 kommenttia:

  1. Ootteko eronneet?:/

    VastaaPoista
  2. Voiko kauniimpaa banneria ollakkaan, upea!

    VastaaPoista
  3. Mitkä asiat sun elämässä on sun suuria voimavaroja esimerkiksi silloin, kun elämässä tulee vastaan huonompia ajanjaksoja? Ei ole pakko vastata, mutta haluaisin tietää koska omassa elämässäni on todella vaikea tilanne tällä hetkellä ja tuntuu että mulla ei ole enää mitään tai ketään joka ymmärtäisi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ystävät, perhe, poikaystäväni.. jos tulee jotain niin mulla on tällä hetkellä sellainen tilanne, että on läheisiä kenelle puhua. nuorempana kun en seurustellut ja kokenut olevani niin läheinen mun perheen kanssa, sain voimaa musiikista. minne vaan menin, mulla oli aina napit korvilla ja kotona ollessa linnoittauduin mun huoneeseen ja pistin kajarit täysille. eli musa on ollut sellainen voimavara, joka on kantanut eteenpäin ja josta on saanut lohtua kun on tuntunu siltä, ettei oo ketään. hirveästi tsemppiä sulle, en voi kuin sanoa et ei se ikuisesti kestä, alamäen jälkeen tulee aina ylämäki :) sen olen oppinut omasta elämästäni

      Poista
  4. heii en ookkaan nähny tota sun uutta banneria! aivan upea. :) miten sun hiukset on värjätty siinä? näyttää tummemmilta tuolta tyvestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! joo, mulle laitettiin pidennykset ja samalla värjättiin tyvi tummaksi, ettei tulis kiire kampaajalle takas. sit samanvärisiä raitoja sekaan pidennyksiin ja tuo blondi väri mulla olikin valmiiksi jo päässä :)

      Poista
  5. Upea toi uus banneri oot tosi nätti! :---) ps kun tilasit vanssit spartoo.fi:stä niin kauanko meni että ne saapuivat??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)) ! hmm en ihan tarkalleen muista, olisko ollut reilu viikko?

      Poista
  6. en ole ennen kommentoinut sulle,mutta nyt on kyllä pakko! eli olen siis seuraillut blogiasi jo piiitkään,tosin aina välillä vaan. Ensiksi lempiblogit ja sitten jos muistanut niin tämän. Eli tämä ei kuulunut lemppareihin. Mutta sen jälkeen kun laitoit nuo pidennykset, tajusin miten kaunis oletkaan!! Siis ihan totta, en ennen ollut kiinnittänyt kasvoihisi mitään huomiota kun sinulla oli se kuivinut valkoinen reuhka(:D) Ja nyt olet yksi parhaista blogeista! Sulle kävis varmaan tosi hyvin korkea ponnari ja KAIKKI hiukset taakse! kokeile ihmeessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha, kuivunut valkoinen reuhka! XD mutta sitä se olikin.. kiva, että näkemyksesi on muuttunut ja musta on aika hauskaa, että hiukset vaikuttaa niin paljon ;D mutta oon itsekin paljon tyytyväisempi näihin :) en hirveesti tykkää pitää hiuksia kiinni nyt kun ne näyttää hyvältä auki, sitä tuli tehtyä sen reuhkan kanssa kokoajan..

      Poista