maanantaina, maaliskuuta 18

Tyttöjen juttuja

1. Nukutko rintaliivit ylläsi? 
En, hyi miten ahdistavaa. Yöpaitakin on ahdistava.

2. Nautitko draamasta?
 En sitten ollenkaan. Mitä vähemmän, sen parempi.

3. Oletko tyttömäinen tyttö?
Olen! Rakastan kaikkea mikä lasketaan tyttömäiseksi, mutta nautin myös ns. poikien jutuista. Juuri nyt mua ahdistaa todella paljon mun tukka, kun mä niin haluaisin pitkät hiukset! Ei tässä muu auta kuin aloittaa pidennyksiä varten säästäminen..

aa5bb5


4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
Poikaystäväni.

5. Pieni vai iso laukku?
Kesällä pieni, talvella iso!

6. Oletko lyhyt?
172 senttiä tuskin lasketaan lyhyeksi.

7. Miehen ihannepituus?
Ainakin niin pitkä, että kun laitan mun 15 sentin korot niin olen silti lyhyempi (;

cc3

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
Läimäytän takasin, mutta naamaan. Riippuu tietty kuka läimäyttää..

9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
On, muutama paras ystävä.

10. Pukeudutko Halloweenina?
En muista milloin viimeksi olisin pukeutunut.

11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
Ei.

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
Lehtiroskiksessa muutama vuosi sitten lähellä meidän mökkiä. Oltiin lähetty keskellä yötä salaa ajelemaan mopoilla parin kaverin kanssa eikä voitu mennä takasin mökille, ettei mun vanhemmat heräisi joten päädyttiin noinkin erikoiseen ratkaisuun :D

x3bb2

 13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
On.

14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
On varmasti. Mä olen kuitenkin oppinut olemaan välittämättä niistä, ajattelemalla ja tietämällä että mun ystävät tietää millainen mä oikeasti olen ja hyväksyy mut sellaisenaan. Tietysti välillä harmittaa kun korviin kantautuu jotain tosi ikävää ja perätöntä, mutta minkäs teet.

15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
Tiettyjä kavereita.

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
En tiedä.

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
Vaaleanpunaiset 
 
aa3z1

18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
Tummista.

19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
En.

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
Vaihdan joka päivä uudet sukat, mutta eikö se oo ihan normaalia? :D

21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
On.
22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
Olen ajatellut, mutta en usko ikinä meneväni. Keksin niille rahoille parempaakin käyttöä ja olen ihan tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen.
zz

23. Pidätkö elämästäsi?
Kyllä, osaan arvostaa sitä mitä mulla on, mikä on paljon. Mulla on hyviä ystäviä, rakas perhe joka välittää musta, vaikka vanhemmat välillä ärsyttää ja sisko käy hermoille, sekä maailman ihanin poikaystävä.

24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
No.. tavallaan, kuudennella luokalla :D

25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
En muistaakseni..

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
Aika fifty-sixty, mutta ehkä enemmän poikakavereita.

27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
Vuodesta 2007.

28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
Olen, baarissa kun se käveli suoraan mua päin, kaataen mun drinkin mun vaatteille eikä suostunut ostamaan uutta :D Sitä saa mitä tilaa..

bb3001

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
Läheisen menettäminen.

30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
No joo.

31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
Juu.

32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
En. Riippuu tietenkin ihmisestä, toiset ei ikinä muutu, mutta se ei tarkoita että kaikki on samanlaisia.

33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
Viime viikolla töissä, tein henkilökohtaisen ennätyksen liittyen duunijuttuihin. Tuli tosi hyvä fiilis.

aa1aa3aa


34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
Rich, but not famous.. :D

35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
Kyllä.

36. Kajaali vai ripsiväri?
Ripsiväri.

37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
Vuitton.
x5
38. Hame vai housut?
Housut.
39. Sukkahousut vai leggingssit?
Sukkahousut.

40. Huppari vai takki?
Takki.

41. Korkkarit vai tennarit?
Korkkarit muuten, mutta valkoiset conssit menee kyllä kaiken edelle!

42. Suorat vai kiharat hiukset?
Kiharat.

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
Ei korviksia.

bbbb1

44. Kännykkä vai iPod?
iPod.
45. Smoothie vai latte?
Smoothie.
46. Dieetti vai normaali limsa?
Normaali.

47. Timantteja vai helmiä?
Timsut!

48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
Mary-Kate ehdottomasti, fanitin sitä nuorempana suunnattomasti.
x6q2joo

49. Huulikiilto vai huulipuna?
Huulipuna.

50. Perhe vai ystävät?
Perhe, johon lasken mukaan parhaan ystäväni.

51. Manikyyri vai pedikyyri?
Manikyyri, oon kyllä laiska käymään kummassakaan.

52. Rauha vai rakkaus?
Rakkaus.

53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
Aurinkolasit, koska tärkeimmät tavarat mahtuu taskuihin!

x1x7

Kysymyksiä miehistä:

Hauska vai vakava?
Hauska tietenkin.



Pitkät hiukset vai lyhyet?
Lyhyet! Saisin varmaan hermoromahduksen jos mun miehellä olisi pidemmät hiukset kuin mulla.. Ja mielummin kalju kuin joku liehuletti =D

Söpö vai seksikäs?
 Seksikäs.
Tummat vai vaaleat silmät?
Noo.. tummat!


Kiharat vai suorat hiukset?
Eihän pojista edes aina tiedä, että kihartuuko ne hiukset kun ne on niin lyhyet.. mutta sanotaan nyt kiharat.


Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
Laulaja, vaikka ei olisikaan mikään laululintu mun mielestä on hassua kun mun kaverit välillä hoilaa milloin mitäkin. Eri asia sitten, kuulostaako ne hyvältä :D


z1z3

Savuton vai tupakoitsija?
Mielummin ei, vaikka poltankin taas itse. Tupakoivan ihmisen kanssa vaan on vaikea itse olla polttamatta, ainakin mun kun on polttaut näin monta vuotta.

Kiltti vai paha poika?
Kiltti pitää olla, but who wouldn't love a bad boy..

Parta tai viikset vai ajeltu?
No se riippuu.. pelkät viikset on kyllä ehdoton turn-off!

Nuorempi vai vanhempi?
Vanhempi.

1qq2

1 kommentti: