torstaina, maaliskuuta 21

Tänään

Olen ollut töissä. Olen tainnutkin jo ohimennen mainita tästä blogissa, mutta kerron nyt vähän enemmän näistä "uusista tuulista" mitkä puhaltaa mun elämässä, niin kuin aiemmin lupasin. Eli sain siis töitä! En viitsi täällä blogin puolella kertoa sen enempää, että mistä firmasta, mutta teen siis toimistotyötä.. mulla on oma office ja kaikkee :D Ja parasta tässä duunissa on liukuvat työajat, mikä sopii mulle paremmin kuin hyvin!

DSC06182

Töiden jälkeen kävin mummilla syömässä. Selailtiin läpi vanhoja valokuvia, enkä voi kuin todeta, että vittu mä olen ollut retu lapsi :D Mun pikkusisko myös. Tässä kuvassa ollaan meidän mökillä vuonna 1999, rakentamassa lehmää puusta.

DSC06283

Mummilta solkkuun ja meinasin melkein kuolla sinne, oikeesti. Ensi kerralla muista juoda ennen! Ostin myös uutta solkkurasvaa joka tuoksuu ihan karkille ja hattaralle 

DSC06343

Solariumin jälkeen nopeasti himaan, mut kappas vaan olin unohtanut avaimet kotiin. Akkukin oli sopivasti loppunut bussissa, jes. Voisi tästä lähtien pakata laukun valmiiksi edeltävänä iltana, eikä hätäisesti rohmuta aamulla kaikkea tarvitsemaansa kahta minuuttia ennen kuin pitäisi lähteä.. No, luin sitten meidän takapihalla 1,5 tuntia Annaa ennen kuin äiti tuli kotiin. Kiva sää, mut vähän kylmä. Onneksi ensi viikolle on luvattu jopa kuusi astetta plussaa.

DSC06370

Ja koska ei viitsi lopettaa näin jäisiin tunnelmiin, niin loppukevennyksenä osa yhdestä mun ja mun poikaystävän välisestä FB -keskustelusta joka jaksaa naurattaa vieläkin.. :D 

face

34 kommenttia:

  1. "Olisin voinu antaa sulle myös kakan" :DD awww ♥

    VastaaPoista
  2. haha ihana toi keskustelu naurahdin :D ja hei mistä oot ostanu tota solkkurasvaa ja paljon maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 15e niitä myydään ainakin vuosaaren ja tikkurilan solkuissa =) ja myös kaisaniemen ja töölön solkuissa on sellaset vending machine jutut mistä saa noita rasvoja :P

      Poista
  3. missä solkussa kävit =) haluisin tietää jonkun hyvän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. töölön ja kaisaniemen suncenterit on hyviä :) kävin ekaa kertaa tiksis siinä raitilla oli kans ihan jees!

      Poista
    2. mikä on raitti XD mikä sen solkun nimi oli? :)

      Poista
    3. se on se kävelykatu :D en muista mut siinä ärrän vieressä :)

      Poista
  4. Ootko ihan koko päiväsessä duunissa? Vai käytkö vielä koulussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo säännöllistä työtä enkä lopeta koulua :)

      Poista
  5. Pakko kysyä mitä kamera käytät? :D

    VastaaPoista
  6. Näyttää puhelinmyynniltä toi duuni? Mut sitä se ei vissii oo? :D

    VastaaPoista
  7. toi duuni näyttää mun mielestä markkinointitutkimus-hommilta eli menee samaan kastiin puhelinmyynnin kanssa.

    En ois noin ylpee ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule mulle se on aika se ja sama miltä se näyttää, mä tiedän varmaan itse ehkä vähän paremmin mitä teen työkseni. ja voisin olla ylpeä vaikka siitä että siivoan vessoja, jos haluan, vitun urpo.

      Poista
    2. Jep ja siiis ylipäänsä must on arvostettavaa et joku a.jaksaa tehä töitä ja b.on saanut työpaikan oli se mikä tahansa. Se ei nimittäin todellakaan oo mikään itsestään selvyys nykyaikana:)

      Poista
  8. onks sulla enää ripsienpidennyksii jos on nii missä käyt huoltamas? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo, mun kaverin on pitänyt laittaa mulle uudestaan jo pitkän aikaa.. laitan postia sit kun saan ne :)

      Poista
  9. mikä blogi sulla on auki tossa ekassa kuvassa hah

    VastaaPoista
  10. XD mäki oon saanu mun poikaystävältä "virtuaalikukkia"! ei kuulemma riittäny rahat muuhun ja "ei ainakaan nuupahda" :'D

    VastaaPoista
  11. Nauroin tolle keskustelulle, aww. :D

    VastaaPoista
  12. onnee työpaikasta!! :)

    VastaaPoista
  13. Ahahah eikä mikä keskustelu, ihana :D Ja muutenkin hirmu kiva postaus, tosi tarkkoja ja hyviä kuvia :)

    VastaaPoista
  14. Onks nää tän postauksen kuvat otettu kameralla vai kännykällä? :)

    VastaaPoista
  15. Valmistutko tänä vuonna lukiosta? :)

    VastaaPoista
  16. Kolahtaako prydan power drive? Vittu et on kova :D

    VastaaPoista
  17. itekkin oon miettinyt just ton solkkurasvan ostoo, mut mitä mieltä sä oot siit: auttaako tai miltä vaikuttaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toiset auttaa mun mielestä, esim toi mitä ostin on mun mielestä hyvä :) ihoaan ruskettuu paremmin kun se on märkä tai kostea, kuin kuiva. Jotkut solkkurasvat ei kyl sovi mulle, ja salkun jälkeen ihoa on kihelmöinyt :S eli kannattaa ostaa eka niitä kertapakkauksia ja testailla!

      Poista