maanantaina, maaliskuuta 25

Good morning

DSC06724

Mä olen yksi niistä monista, monista ihmisistä, kenelle ei voi sanoa edes hyvää huomenta ennen kuin olen saanut aamukahvini. Oikeastaan kahvi ei ole edes must, mutta sellainen puoli tuntia omaa aikaa aamuisin on aivan välttämätön ennen kuin pystyn kommunikoimaan yhtään mitään sivistyneeseen sävyyn. Tämä aamu alkoi kuitenkin kivasti sillä pidin vapaapäivän, eikä tiedossa ole mitään. Vaikka olen yöihminen henkeen & vereen, niin rakastan aamuja kun on rajattomasti aikaa tehdä kaikki rutiinit. Tai jos totta puhutaan, niin mä nautin kiireettömyyden tunteesta kyllä ihan 24/7, sellainen Etelä-Eurooppalainen mañana meininki tai lifestyle on ihan mulle tehty juttu.

DSC068121

Yummy aamupala ja sitten uuden lempiohjelmani pariin: The Real Housewifes of Orange County! S ei kuitenkaan jakanut tätä innostusta sarjaa kohtaan ja pakotettuani hänet katsomaan yhden jakson tätä meni se suoraan kiellettyjen asioiden listalle, etten vaan ota sarjasta vaikutteita.. Haha, as if. Osa noista muijista on kyllä todellisia sekopäitä, esim. Tamra joka vetää suunnilleen jotkut itkupotkuraivarit poikaystävälleen kun tämä heittää yläfemmat Tamran kaverin kanssa =D Löytyykö muita sarjaan hurahtaneita? Mun lemppari housewife on ehdottomasti Gretchen 

rossi

DSC06852

Kuvasin teille myös päällänikin näkyvän liivin, josta tykkään ihan hirveesti. Mä olen jo pitkään halunnut farkkuliivin, sellainen multa on puuttunut ja täydellinen löytyi Monkista kolmellakympillä. Kesäksi olisi kiva löytää myös vaalea farkkuliivi, mutta tää on kyl sen verran ihana ettei haittaa vaikka ei löytyisikään! Ja BOOM mikä biisi pelastamaan maanantai-iltaa.. Mulla on ainakin katseet käännetty jo kohti ensi viikonloppua ;D

Crackin (Original Mix) by Mark Dekoda

DSC06589

xoxo, Jannina

EDIT // Satuin juuri lukemaan tämän artikkelin, liittyen juuri yökukkumiseen ja aamuvirkkuihin..
Lue yllättävät tutkimustulokset täältä! Tulihan se sieltä :D

33 kommenttia:

  1. Aaaah mä rakastan tota sarjaa! Ainut vaan, että saan katsoa sitä vain yksin kotona ollessa haha... En sitten tiedä mistä se johtuu ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä meiän ässät ei tahdo et me otetaan vaikutteita siitä hah ;D

      Poista
  2. olet ekassa kuvassa kyllä huisin nätti! :)

    VastaaPoista
  3. haha mulla iha sama :D en pysty puhumaa kellekkää kauniisee sävyy enne ko oon heränny kunnol ja mun iltaa kuuluu aina se et katon oc:n täydelliset naiset :D lemppari on kans Gretchen mut sit en tykkää Sladest taas yhtää !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikäköhän siin on ku toisen hyvän huomenen toivotuskin alkaa vituttaa :D gretchen on kyl ihana!

      Poista
    2. ^ ahaha hajosin tälle kommentille.. mun eksä sattu olee ehkä maailman aamuvirkuin ihminen ja mulla oli just toi, alko vaa iha suunnattomasti vituttaa ku toinen raukka toivotteli heti aamu seittämältä huomenia.. Kyl se sit siin melkein kahen vuoden aikan oppi ettei mulle kande hirveesti puhuu ennen aamukahvia :D

      Poista
  4. mitä sun tukalle on tapahtunu? näyttää jotenki sairaan hyväkuntoselta verrattuna aikasempaan :)

    VastaaPoista
  5. Oot kaunis! :) ja ihanat noi sun hiukset <3 Just itelläki vaalennus projekti käynnissä..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon <3 voi ei tsemppiä ja toivotaan ettei sun hiukset kärsi niin paljon kuin omat on kärsiny.. :D

      Poista
  6. oikeesti oot yks kauneimmista ihmisistä kenet oon nähny ! ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. hyi mä vihaan sitä sarjaa, alko vaa ärsyttää ku katoin sitä :-D

    VastaaPoista
  8. ootko tehnyt tukalles jotain?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laitoin vaan vanhat pidennykset päähän, ku mulla on tukkakriisi menossa :D

      Poista
  9. Mä katon kanssa joka jakson aina! aivan mahtava sarja vaikka onkin mikä on ;D ja mun mielestä kyllä tamra on paras, mutta Gretchenillä on ihana nauru! :D
    oot kaunis ja ihanat hiukset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siinä on mun kaks lempparia kans, mut meni kyl yli se tamran sekoilu "et saa koskee mun kavereihin" vaik tajushan sekin sit lopulta miten tyhmältä se kuulosti :D

      ja kiitos <3

      Poista
  10. Olet ilmeisesti hankkinut pidennykset? Pakko sanoa että ihanaa kun tyydyt noin "lyhyisiin" jatkoihin, sopii paljon paremmin lyhyet kuin yliampuvan pitkät :) Hyvää kevään jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sävytin vähän tukkaa niin sain noi vanhat sopimaan, tarkotus olis nyt säästää vähän rahaa ja hommata teippipidennykset =) ja värjätä samalla ehkä vähän tummemmaksi kun ton tyven kanssa sais sit kokoajan ramppaa kampaajalla. kiitos samoin sinne! :)

      Poista
  11. hahaaa mä oon kans ihan koukussa tohon OCn täydellisiin naisiin :DD oon seurannu beverly hillsin ja miaminkin vastaavat ohjelmat netistä. Gretchen on munkin ihan ehdoton lemppari, ihana <3 :D

    VastaaPoista
  12. oot älyttömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  13. Voit oot niin nättinä :) Täällä toinen kyseiseen sarjaan hullaantunut!

    VastaaPoista
  14. Oc:n täykkärit on nii mahtava sarja ja Gretchen on nii hyvä ja varsinki sen nauru :D en vaa voi kuvitella ku ne naiset on ain toistensa kurkuis kiinni oli ne iha mis vaa :D

    VastaaPoista
  15. oi vitsi sulle sopii tommonen vähän pidempi tukka :)!

    VastaaPoista
  16. näytät vähän jannalta tos vikassa kuvassa! :D

    VastaaPoista
  17. iha älyttömän kiva blogi ja oot tosi nätti! liityn lukijaksi:)

    http://neasstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Olet niin kaunis! Ja pakko kysyä että mitä kamera käytät? Ja mikä objektivi sulla on?

    VastaaPoista
  19. kantsii kattoo Beverly Hillssin täydellisiä naisia, siinä on vielä enemmän draamaa ja vähän erilaisia ne naisetki :D

    VastaaPoista
  20. Samoja fiiliksiä aamuisin myös täälläpäin!:D ja tosi upea tuo farkkuliivi!

    VastaaPoista