maanantaina, kesäkuuta 25

Himos housecastle

DSC07821

DSC07847

DSC07844

DSC07850

DSC00055

DSC00057

DSC00100

DSC00032

DSC00049

DSC00075

DSC00078

Ensinnäkin pahoittelut siitä, että en ole tänne hirveästi kirjoitellut :( Mulla ei ole ikinä ollut yli viikon taukoa paitsi nyt, eikä myöskään 5 päivän bileputkea paitsi nyt, eli jos tosta nyt voidaan jotain päätellä.. :D Vietin mun juhannuksen siis kavereiden kanssa Himoksella, taidettiin osa käydä Kalajoellakin jossain vaiheessa. Toni taas oli ihan jossain omassa Muumiaaksossa =D Mä olin siis ottanut varaslähdön vappuun ja muut (paitsi  kuski) otti kiinni menomatkalla, matka kesti jotain 5 tuntia eli siinä kerkesi tinttasta ittensä ihan hyvään jiiriin.

Mökki oli suoraansanottuna ihan vitun siisti, huippunäkymillä varustettu 3-kerroksinen bilelinna jossa musiikki soi 24/7 ja oli bileet non stop. Siellä oli makuuhuoneet 6 hengelle ja lopuille nukkumapaikat parvella, missä myös mun paikka oli. En tosiaan nukkunut siellä kertaakaan, ne rappuset oli meinaan niiiiiiiin jyrkät ettei vikoja voimanrippeitä todellakaan jaksanut niiden kapuamiseen käyttää. Ihan yhtä toimivia ratkaisuja oli mm. lattia ja sohva.

Lisää kuvia tulossa heti kun jaksan uskallan käydä ne läpi!

11 kommenttia:

  1. Eeeei helkkari, meitsi oli samassa mökissä Pipefesteillä viime vuonna. Aivan uskomattoman siisti mökki ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huhh aikamoinen sattuma! :D niin on, varsinki illalla siinä terassilla ku aurinko laskee, ihan uskomatonta =)

      Poista
  2. varaslähdön vappuun?

    VastaaPoista
  3. varaslähtö vappuun? :D okstoi sanonta vai kenties kirjotus/ajatusvirhe? aika cool ollu toi teijän menomesta kyllä :)

    VastaaPoista
  4. vappuun? :DD haha oot ihana

    VastaaPoista
  5. ylisiistin näkönen mökki!! paljon tollasilla on oikein hintaa:o

    VastaaPoista
  6. onko sulla vieläki bileputki päällä ku vappuja oot vietelly? :--D you go girl!

    VastaaPoista
  7. eiii oon ollu edellisinä jusseina himoksella mut nyt tietenki olin sit kalajoella:---D

    VastaaPoista
  8. Kuka toi söpö poika on tos sohvalla? :)

    VastaaPoista