lauantaina, toukokuuta 26

Veneilyä


M83 - Midnight City (Eric Prydz Remix)

DSC05364

DSC05392

DSC05437

DSC05442

DSC05461

DSC05477

DSC05421

 DSC05484

Olin tänään ensimmäistä kertaa tänä vuonna veneen kyydissä, kun faija heitti mut keskustaan. Matka kesti Sipoosta n. 45min, olisi varmaan mennyt nopeemminkin, mutta suurinosa ajasta jouduttiin ajamaan suht hitaasti. Kyllä toi silti aina metron voittaa! :D Varsinkin kun oli niin ihana sää ja samalla sai otettua vähän aurinkoa =)  Jäin pois kyydistä Ruoholahdesta ja suuntasin hietsuun, josta lähdettiin tyttöjen kanssa keskustaan. Kierreltiin hetki kampissa, käytiin syömässä ja sitten tarkotus oli käydä vessassa vähän ehostautumassa terdeä varten, mutta hups, jämähdettiinkin sinne tunniksi :D No ei se mitään, hyvää juttua riitti ja vaikka ei Mbarin terassille enää mahduttukaan, niin saatiin meidän pakolliset yhet Shakerista.

Ps. Alkuperäinen version tosta biisistä sai aikaan kylmät väreet, mutta toi Prydzin remix on kyllä jäätävä!
DSC05499
Sini + Terhi + toi mun ilme :D

15 kommenttia:

  1. Ksyisin miksi olet alottanut tupakanpolton sillon joskus?:) ootko yrittäny päästä eroon tupakasta millään?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. poltin ekan röökin kun oli 14v. koska olin niin suuttunut/surullinen mun silloisen ihastuksen takia :D varsinainen polttaminen alko vähän myöhemmin siitä, ja jatku siks varmaan koska kuvittelin että se on cool =D pikkuhiljaa siitä tuli tapa josta on vaikea päästä eroon, oon kaks kertaa yrittänyt päästä eroon purkan avulla, tosin ekalla kerralla en yrittänyt tosissani.

      kai mä yritän taas jossain vaiheessa lopettaa, sillonkun tulee kunnolla sellanen fiilis :) nyt meinaan jos yrittäisin ni tietäisin heti sanoa, että ei siitä tuu mitään kun ei tosissaan jaksa yrittää tai edes halua

      Poista
  2. lookin' gooood<3
    vitsi haluun veneen kyytiin :-D !

    VastaaPoista
  3. sun napa tuijottaa mua :)

    VastaaPoista
  4. Tää postaus on jotenki tosi kiva! :-)
    ja tosi ihanat noi sun kuteet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, että tykkäsit ja jaksoit vielä kertoa sen, auttaa nimittäin mua siinä, että tiedän minkälaiset postaukset teitä eniten kiinnostaa :) kiitos <3

      Poista
  5. hahaha ihana XDD jotenki nauratti toi et isi heittää keskustaan veneellä :D::D♥ kumivenepakolainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo :D lupas vielä heittää mut kaivolle tolla! ;D

      Poista
  6. täydelliset shortsit, mistä noi on!? :D

    VastaaPoista
  7. no ompa hyvä kuva röökistä :)
    oon aina miettiny että mikä tossa röökissä on niin hienoa että oikein kuva pitää erikseen ottaa?

    VastaaPoista
  8. onks toi vene tuol stadin merisatamassa?

    VastaaPoista